problem
Moderator: Pomocy?!
problem
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.5) Gecko/20041108 Firefox/1.0
to zamiast czata mam taki komunikat:
"We encountered an issue while trying to automatically install Java™ software onto your machine. As a result, Java software was not installed properly.
You may not have the right system requirements to support Java software (see the box below). Most other issues can be resolved. Please consult the Help or FAQ sections for assistance."
Co zrobic zeby sie otwarl czat? Mam przeciez jave ktora jest wymagana bo w operze np sie otwiera czat, w ie tez sie otwieral.
- Eric_Cantona
Re: problem
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041120 Firefox/1.0
Nie znam się na Windows, ale chyba musisz zainstalować plugin w firefoksie.Eric_Cantona pisze:Yo, mam maly problem, mianowicie jak wejde tu: http://plackowo.com/chat/index.php?room=ekipa%20remontowa
to zamiast czata mam taki komunikat:
"We encountered an issue while trying to automatically install Java™ software onto your machine. As a result, Java software was not installed properly.
You may not have the right system requirements to support Java software (see the box below). Most other issues can be resolved. Please consult the Help or FAQ sections for assistance."
Co zrobic zeby sie otwarl czat? Mam przeciez jave ktora jest wymagana bo w operze np sie otwiera czat, w ie tez sie otwieral.
PS. Cantona_Eric - grasz w hattricka?

- Gość
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.5) Gecko/20041211 Firefox/1.0
Albo webmaster nie lubi Mozilli albo Mozilla nie daje rady z czymś...
- Gość
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041113 Firefox/1.0

a co do problemu to
- Kod: Zaznacz cały
<object classid="clsid:8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93"
codebase="http://java.sun.com/update/1.4.2/jinstall-1_4_2_01-windows-i586.cab#Version=1,4,2,10"
width=100% height=100%">

- Taeril