MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

SeaMonkey po aktualizacji - nie działa menedzer haseł

Tematy specyficzne dla pakietów SeaMonkey oraz Mozilla Suite

Moderator: Pomocy?!

SeaMonkey po aktualizacji - nie działa menedzer haseł

Postautor: morgan.m » 19 października 2015, 14:51

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:36.0) Gecko/20100101 Firefox/36.0 SeaMonkey/2.33.1

SeaMonkey 2.33.1 zaprzestała automatycznej aktualizacji. Próba sprawdzenia dostępności nowej wersji metodą POMOC / sprawdź dostępność...daje taki komunikat: próba wymuszenia na programie seamonkey akceptacji niebezpiecznej aktualizacji. Proszę skontaktować się z dostawcą usług sieciowych i szukać pomocy. Zrobiłem backup danych i zainstalowałem wersje 2.38 . Przeglądarka skopiowała wszystkie dane z poprzedniej wersji - tyle tylko, że manager haseł jest nieaktywny. Nie podpowiada i nie wpisuje haseł. Nowych haseł nie zapamiętuje. System na Kasperskim i przeskanowany AdwCleanerem. Deinstalacja 2.38 i powrót do wersji 2.33.1 - wszystko działa. Co może być powodem ?
morgan.m
 
Posty: 8
Z nami od: 06 października 2015, 16:03

Odp: SeaMonkey po aktualizacji - nie działa menedzer haseł

Postautor: Katoda » 20 października 2015, 08:32

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0

Myślę, że może to być związane z tym http://forums.mozillazine.org/viewtopic ... &t=2967005 i z tym https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1208971.
Trochę błądzenie w ciemno, ale ściągnij wersję EN Seamonkey, zainstaluj i sprawdź, czy hasła zaczęły działać. Jeżeli pomogło, to doinstaluj PL pakiet językowy i wszystko powinno działać jak przed uaktualnieniem.
Roman
katoda(znaczek)poczta.onet.pl
(znaczek)=@
Katoda
 
Posty: 195
Z nami od: 12 września 2002, 13:42
Lokalizacja: zDolny Śląsk

Odp: SeaMonkey po aktualizacji - nie działa menedzer haseł

Postautor: Gość » 20 października 2015, 12:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0 SeaMonkey/2.38

KATODA - Twoje sugestie znalazły potwierdzenie. Jak widać nie tylko ja mam problem z managerem. Niemiecka wersja też. Zainstalowałem wersję GB i problem zniknął. Pojawił się nowy. Paczka PL nie chce sie zainstalować. Mnie to specjalnie nie przeszkadza. Dzieki za odpowiedź.
Gość
 

Odp: SeaMonkey po aktualizacji - nie działa menedzer haseł

Postautor: morgan.m » 20 października 2015, 12:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0 SeaMonkey/2.38

Problem z paczką PL rozwiązany.
morgan.m
 
Posty: 8
Z nami od: 06 października 2015, 16:03

Odp: SeaMonkey po aktualizacji - nie działa menedzer haseł

Postautor: Katoda » 21 października 2015, 08:11

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0

A co to był za problem z paczką językową i jak sobie z nim poradziłeś?
Roman
katoda(znaczek)poczta.onet.pl
(znaczek)=@
Katoda
 
Posty: 195
Z nami od: 12 września 2002, 13:42
Lokalizacja: zDolny Śląsk

Odp: SeaMonkey po aktualizacji - nie działa menedzer haseł

Postautor: morgan.m » 21 października 2015, 10:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0 SeaMonkey/2.38

Rozwiąznie znalazłem w instrukcji instalacji paczek językowych. Ponieważ zawsze instalowałem wersję polska SM i nie musiałem instalować paczki PL, myślałem że wystarczy zainstalować paczkę i na tym koniec. Zmiana języka SM po takiej ścieżce: Edycja / Preferencje / Wygląd / Wybór języka tekstów - i zmiana na Polski.
morgan.m
 
Posty: 8
Z nami od: 06 października 2015, 16:03


Wróć do Pakiet SeaMonkey i Mozilla Suite

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: