To jest treść nakladki:
- Kod: Zaznacz cały
<?xml version="1.0"?>
<overlay id="FoxLorkOverlay"
xmlns="http://www.mozilla.org/keymaster/gatekeeper/there.is.only.xul">
<script type="application/x-javascript" src="chrome://foxlork/content/main.js" />
<statusbar id="status-bar">
<statusbarpanel id="Lorkpanel" label="FoxLork"/>
</statusbar>
</overlay>
a to wybrane fragmenty skryptu:
- Kod: Zaznacz cały
//*****************************************************************************************
function foxgame_load() {
window.addEventListener('DOMContentLoaded', start, true);
}
//*****************************************************************************************
function start(event) {
var doc = event.originalTarget;
uni(doc);
pkt_budynki(doc);
domena(doc);
}
//*****************************************************************************************
function domena(docc){
var p=docc.getElementById("Lorkpanel");
var adres=docc.location.href;
alert(adres);
p.setAttribute("label",adres);
}
function foxgame_load()
Przy tworzeniu tego sugerowałem sie fragmentami kodu z dodatku foxgame. Praktycznie szkielet, to jest obsługa zdarzenia, jest żywcem wzięta z tamtąd i poprawiona przeze mnie dla przejrzystości.
Teraz co mnie dręczy... przy otwieraniu strony( przynajmniej tej startowej po uruchomieniu ff) zdarza sie ze alert pokazuje sie nawet 3 razy, w pewnym sensie to rozumiem, gdzieś czytałem o 3 fazach w których można obsłużyć zdarzenie...ale nie o to mi chodzi, jak widac chce jako etykiete na pasku na dole miec aktualnu adres URL, lecz ciągle widnieje tam "chrome://browser/content/browser.xul" natomiast alert pokazuje co innego on pokazuje właściwy URL np. "http://google.pl" a przeciez każe w obu przypadkach wyświetlić tą samą zmienną "adres" , proszę wyjaśnijcie mnie skąd taka rozbieżność. Pozdrawiam Lorek