MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Tematy specyficzne dla przeglądarki Mozilla Firefox

Moderator: Pomocy?!

Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: Gosiaaa » 31 stycznia 2018, 13:27

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36

Dzień dobry,

wczoraj pojawił się u mnie poważny problem z Firefoxem, mianowicie zniknęły mi wszystkie zakładki z paska zakładek.
Co gorsza, nie mogę również zaimportować zakładek z pliku HTML ani dodać jakiejkolwiek zakładki do paska zakładek.
Niestety, reinstalacja Firefoxa (mam najnowszą wersję) nic nie daje, bo problem pozostaje ten sam.
Dzisiaj nie działał także przez kilka godzin mój pasek adresowy.

Jak można rozwiązać ten problem?

Pozdrawiam serdecznie
Gosiaaa
 
Posty: 7
Z nami od: 31 stycznia 2018, 12:27

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: dexter » 31 stycznia 2018, 13:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Spróbuj Zakładki -> Wyświetl wszystkie -> Importowanie i kopie zapasowe -> Przywróć -> 2x stycznia 2018

Jeżeli nie uda się przywrócić, trzeba będzie założyć nowy profil i połączyć się z kontem Sync.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: Gosiaaa » 31 stycznia 2018, 14:17

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/62.0.3202.94 Safari/537.36

Spróbowałam przeprowadzić to działanie, jakie mi zaproponowałeś, ale po naciśnięciu "OK" pod tekstem "Wszystkie bieżące zakładki zostaną zastąpione przez te kopii zapasowej (wybrałam kopię z 27 stycznia)" nie pojawia się absolutnie nic.

Pasek adresowy także przestał działać, tj. kiedy wpisuję jakiś adres i klikam "Enter", nic się nie dzieję. Wygląda to tak, jakby był zamrożony.
Co mam dalej robić?
Gosiaaa
 
Posty: 7
Z nami od: 31 stycznia 2018, 12:27

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: dexter » 31 stycznia 2018, 14:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Ale to po aktualizacji padło?
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: krystian3w » 31 stycznia 2018, 14:24

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36 OPR/50.0.2762.67

https://support.mozilla.org/pl/kb/zarzadzanie-profilami - do próby odzyskania zakładek np. z folderu bookmarksbackup / konta Mozilla Sync
https://support.mozilla.org/pl/kb/przyw ... sa-latwe-r - odświeżenie, może naprawi uszkodzony profil resetując go do domyślnych opcji
viewtopic.php?f=15&t=49079 - wątek o niedziałających podpowiedziach
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: dexter » 31 stycznia 2018, 15:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Ewentualnie skasować tylko pliki places.sqlite*
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: Gosiaaa » 31 stycznia 2018, 15:44

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36

Zrobiłam wszystko co zaproponowaliście, ale wciąż jest tak samo.
Problem pojawił się po aktualizacji.
Nie mam konta Mozilla Sync.
Nie wiem, co dalej robić (na wszelki wypadek skopiowałam sobie teraz mój profil Firefoxa, gdzie także jest plik JSONLZ4 z moimi zakładkami z 27 stycznia).
Przepraszam, że zawracam głowę, ale problem jest poważny.
Gosiaaa
 
Posty: 7
Z nami od: 31 stycznia 2018, 12:27

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: dexter » 31 stycznia 2018, 16:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

A założyłaś nowy profil?
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: Gosiaaa » 31 stycznia 2018, 16:21

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36

Nie.
Czyli rozumiem, że mam usunąć stary profil, a potem założyć nowy profil z danymi ze starego profilu?
Gosiaaa
 
Posty: 7
Z nami od: 31 stycznia 2018, 12:27

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: dexter » 31 stycznia 2018, 16:25

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Nie usuwaj, tylko wpisz about:support w pasku adresu i kliknij Odśwież program Firefox.

Później sprawdź na nowym profilu, czy zakładki działają.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: dexter » 31 stycznia 2018, 16:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

No chyba żeby wrócić do 57 i sprawdzić, czy tam działa.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: Gosiaaa » 31 stycznia 2018, 17:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36

Niestety, sytuacja jest bez zmian.
A jak wrócić do wersji 57? Mnie ściąga się tylko 58.
Aha, jeszcze zawsze jak zamykam Firefoxa, wysyłane jest zgłoszenie o awarii.
Gosiaaa
 
Posty: 7
Z nami od: 31 stycznia 2018, 12:27

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: dexter » 31 stycznia 2018, 18:04

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

1. Zablokuj aktualizacje w opcjach.
2. Wejdź na about:crashes i podaj tu 2-3 ostatnie linki do zgłoszeń awarii na crash-stats.mozilla.org
3. Tu jest link do 57: https://support.mozilla.org/pl/kb/insta ... :win7:fx58
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: Gosiaaa » 31 stycznia 2018, 19:32

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36

To także nic nie dało.
Chyba będę musiała zmienić przeglądarkę :-(.
Gosiaaa
 
Posty: 7
Z nami od: 31 stycznia 2018, 12:27

Firefox znowu działa :-)

Postautor: Gosiaaa » 31 stycznia 2018, 21:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36

Dobry wieczór,

melduję, że usterka Firefoxa została w jakiś sposób usunięta.
Usunęłam Firefoxa z mojego komputera całkowicie (wszystkie jego foldery w moim komputerze), a przy reinstalacji w odpowiedzi na pytanie: "Czy chcesz, aby Firefox działał jak nowy?" przycisnęłam przycisk "Odśwież".
Gosiaaa
 
Posty: 7
Z nami od: 31 stycznia 2018, 12:27

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: dexter » 31 stycznia 2018, 22:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Dzięki za info. Nic z tego nie rozumiem :-)
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Zniknęły zakładki z paska, nie mogę importować nowych

Postautor: Gość » 31 stycznia 2018, 23:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

A wystarczyło tylko skopiować gdzieś folder bookmarkbackups. Wejść w niego i poszukać plik o największych rozmiarach. Potem go próbować przywrócić. Możliwe że ten plik z 27 który importowała był pusty lub uszkodzony.
Ludzie nie wiedzą że łatwo można sprawdzić aktualny folder profilu. Wystarczy tylko wybrać z górnego menu: Pomoc->Informacje dla pomocy technicznej, poszukać w spisie Folder profilu i otworzyć go. A wtedy zobaczą czy to ten co powinien, jaką ma nazwę, gdzie jest.
Szybkość działania tego forum jest ostatnio fatalna. Zróbcie coś z tym.
Mozilla powinna się teraz reklamować hasłem: Chrome2 Quantum formerly Firefox browser
Gość
 
Posty: 39
Z nami od: 12 grudnia 2017, 00:33

Odp: Firefox znowu działa :-)

Postautor: covo » 03 lutego 2018, 17:30

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.6

Gosiaaa pisze:usterka Firefoxa została w jakiś sposób usunięta.
Usunęłam Firefoxa z mojego komputera całkowicie

wstrzasajace...
covo
 
Posty: 1826
Z nami od: 21 maja 2003, 01:02


Wróć do Przeglądarka Firefox

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: