Thunderbird 45.3.0 nie wysyła poczty (Onet)
Moderator: Pomocy?!
Thunderbird 45.3.0 nie wysyła poczty (Onet)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/53.0.2785.101 Safari/537.36
Poczta nie jest wysyłana i pojawia sie nastepujacy komunikat:
Wysyłanie wiadomości nie powiodło się.
Wysyłanie wiadomości nie powiodło się, ponieważ upłynął limit czasu połączenia z serwerem poczta.onet.pl poczty wychodzącej (SMTP). Należy spróbować ponownie lub skontaktować się z administratorem sieci.
Dodam że konfiguracja poczty jest na pewno poprawna. Problem pojawił się nagle. Ps. Posiadam poczte Onet+.
Dziekuję za wszelkie sugestie.
- Łysy
Odp: Thunderbird 45.3.0 nie wysyła poczty (Onet)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/49.0.2623.112 Safari/537.36
Nie wiem jak jest w onecie ale
25,587 najczęściej
i 465 przy szyfrowanych połączeniach SSL
Lub po prostu pomyliłeś się w nazwie serwera
- milew
Odp: Thunderbird 45.3.0 nie wysyła poczty (Onet)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/49.0.2623.112 Safari/537.36
Przykładowo, wysyłam maila, wyskakuje błąd "Logowanie na serwerze smtp.poczta.pl nie powiodło się": spróbuj ponownie, wprowadź nowe hasło, anuluj. Trzeba nacisnąć anuluj i ponownie wysłać maila. Kilka razy wyskoczy ten sam błąd aż nagle załapie i mail wyśle się poprawnie. Po prostu trzeba kilka razy anulować i ponowić próbę wysłania maila, aż w końcu się uda. Do wczoraj wszystko było normalnie, a dziś od rana takie hocki-klocki.
Już kiedyś w którejś wersji Thunderbirda też były kłopoty z onetem, ale udało się jakoś zaradzić, a teraz znowu coś takiego, może onet coś kombinuje z serwerami?
- ONET
Odp: Thunderbird 45.3.0 nie wysyła poczty (Onet)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/53.0.2785.116 Safari/537.36
milew pisze:Najprawdopodobniej użyłeś złego portu do serwera poczty wychodzącej.
Nie wiem jak jest w onecie ale
25,587 najczęściej
i 465 przy szyfrowanych połączeniach SSL
Lub po prostu pomyliłeś się w nazwie serwera
Witam. Nie ma takiej możliwości żebym gdziekolwiek się pomylił. Poza tym problem pojawił się nagle a nie podczas konfiguracji programu.
- Łysy
Odp: Thunderbird 45.3.0 nie wysyła poczty (Onet)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
- JarekW
Odp: Thunderbird 45.3.0 nie wysyła poczty (Onet)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/53.0.2785.116 Safari/537.36
- Łysy
Odp: Thunderbird 45.3.0 nie wysyła poczty (Onet)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/53.0.2785.116 Safari/537.36
Ja natomiast mam natomiast problem od momentu przeniesienia się z jednego do drugiego komputera z pocztą.
Mam dodatek ProfilePassword manager do poczty.
Efekt jest taki:
1. Logowanie do poczty, efekt - sukces
2. Tworzenie nowej wiadomości, efekt - ponowne logowanie
a) anulowanie ponownego hasła, efekt - wyjście całkiem z programu
b) wpisanie ponowne hasła i potwierdzenie - efekt - sukces
3. Próba wysłania wiadomości - efekt - brak reakcji
4. Próba zamknięcia okna nowej wiadomości, efekt - komunikat "Program Thunderbird aktualnie wysyła wiadomość. Naciśnij Zaczekaj, aby zaczekać, aż zostanie wysłana lub Zakończ, aby zakończyć natychmiast. - przy czym oczekiwanie w nieskończoność jest bez skutku.
5. Wciśnięcie guzika Zakończ, efekt - zamknięcie okna tworzenia wiadomości i od tej pory wszystkie maile wysyłane działają bez zarzutu do momentu zamknięcia programu, po ponownym uruchomieniu programu proces powtarza się zawsze przy pierwszym razie.
Windows 7 Proffesional SP1
Thunderbird wersja 45.3.0
Pozdrawiam,
Franek
- kenarF
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]