MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Thunderbird nie ma połączenia z serwerem IMAP

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Thunderbird nie ma połączenia z serwerem IMAP

Postautor: Ceallach » 22 marca 2017, 21:03

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0 Cyberfox/50.1.0

Cześć wszystkim :)
Konto założyłam specjalnie po to, by poszukać rozwiązania tego problemu. Dlatego, jeśli palnęłam coś głupiego, najmocniej przepraszam.

Chodzi o to, że Thunderbird od kilku dni nie pokazuje maili. Za każdym razem, jak chciałam pobrać wiadomości, wyskakiwała informacja o tym, że połączenie z serwerem IMAP jest niemożliwe i że jedną z przyczyn może być przekroczenie liczby jednoczesnych połączeń z tym serwerem. Oczywiście zmniejszenie tej liczby w ustawieniach nie pomogło. Nie pomogło też odinstalowanie programu (wraz z usunięciem profilu) i ponowne zainstalowanie, problem jest wciąż ten sam. Ponadto przy konfiguracji konta najpierw nie chciało mi wczytać hasła (na 100% było prawidłowe), pisało że nazwa użytkownika lub hasło jest nieprawidłowe. Z tym natomiast poradziłam sobie znajdując gdzieś w internecie na to sposób, żeby wybrać konfigurację zaawansowaną a następnie "Utwórz konto i edytuj jego ustawienia". Oczywiście po utworzeniu konta problem pozostał, wciąż wyskakuje info o połączeniu z serwerem IMAP.

Mam Windowsa 7, konta były na serwerach gmaila i wp. We wszystkich działo się to samo. Jeśli jakieś informacje są potrzebne, niezwłocznie o nich napiszę. No i jestem raczej laikiem w te klocki, więc spokojnie możecie pisać do mnie jak do debila.

Szukałam o tym informacji, znalazłam kilka stron, na których temat był poruszany, ale nic nie zdało egzaminu.

Miłego dnia! Albo w sumie już nocy. Z góry dziękuję za pomoc.
Ceallach
 
Posty: 1
Z nami od: 22 marca 2017, 20:53

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: