Cześć wszystkim
Konto założyłam specjalnie po to, by poszukać rozwiązania tego problemu. Dlatego, jeśli palnęłam coś głupiego, najmocniej przepraszam.
Chodzi o to, że Thunderbird od kilku dni nie pokazuje maili. Za każdym razem, jak chciałam pobrać wiadomości, wyskakiwała informacja o tym, że połączenie z serwerem IMAP jest niemożliwe i że jedną z przyczyn może być przekroczenie liczby jednoczesnych połączeń z tym serwerem. Oczywiście zmniejszenie tej liczby w ustawieniach nie pomogło. Nie pomogło też odinstalowanie programu (wraz z usunięciem profilu) i ponowne zainstalowanie, problem jest wciąż ten sam. Ponadto przy konfiguracji konta najpierw nie chciało mi wczytać hasła (na 100% było prawidłowe), pisało że nazwa użytkownika lub hasło jest nieprawidłowe. Z tym natomiast poradziłam sobie znajdując gdzieś w internecie na to sposób, żeby wybrać konfigurację zaawansowaną a następnie "Utwórz konto i edytuj jego ustawienia". Oczywiście po utworzeniu konta problem pozostał, wciąż wyskakuje info o połączeniu z serwerem IMAP.
Mam Windowsa 7, konta były na serwerach gmaila i wp. We wszystkich działo się to samo. Jeśli jakieś informacje są potrzebne, niezwłocznie o nich napiszę. No i jestem raczej laikiem w te klocki, więc spokojnie możecie pisać do mnie jak do debila.
Szukałam o tym informacji, znalazłam kilka stron, na których temat był poruszany, ale nic nie zdało egzaminu.
Miłego dnia! Albo w sumie już nocy. Z góry dziękuję za pomoc.
Thunderbird nie ma połączenia z serwerem IMAP
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Thunderbird nie ma połączenia z serwerem IMAP
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0 Cyberfox/50.1.0
- Ceallach
- Posty: 1
- Z nami od: 22 marca 2017, 20:53
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]