MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Brak wysłanych z wp.pl

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Brak wysłanych z wp.pl

Postautor: wogop » 15 lipca 2017, 11:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0

Witam,
Mam thunderbirda na swoim kompie, jednak nie pobiera wiadomości wysłanych z poczty wp.pl Konfiguracja imap, apka na androidzie nie ma problemów ze ściąganiem tej poczty. W czym może być problem?
wogop
 

Odp: Brak wysłanych z wp.pl

Postautor: milew » 17 lipca 2017, 09:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/59.0.3071.115 Safari/537.36

Apka w androidzie jest ustawiona na zapisywanie w telefonie wysłanych emaili.
Szukaj konfiguracji folderów poczty wychodzącej. Możesz tego nie znaleźć, widziałem już kilka aparatów w których tego nie udało się ustawić.
W takich sytuacjach instalowałem aplikację bluemail
milew
 
Posty: 8
Z nami od: 24 marca 2017, 16:57

Odp: Brak wysłanych z wp.pl

Postautor: Mirek » 17 lipca 2017, 12:03

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0

Na początek warto sprawdzić, czy w Menedżerze subskrypcji w Tb (dostępnym np. przez menu Plik) jest zasubskrybowany odpowiedni folder a w ustawieniach konta, sekcja Kopie i foldery jest ustawione, żeby wysłane maile się w nim zapisywały.
Mirek
Moderator
 
Posty: 2080
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: Brak wysłanych z wp.pl

Postautor: wogop » 17 lipca 2017, 16:51

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Mam dwa konta i co jest ciekawe, na jednym folder wysłane jest wyszarzony i nieaktywny a w drugim jest zaznaczone. W kopie i foldery w obu mam opcję umieszczaj kopie w folderze wysłane konta. W sumie jaka jest różnica pomiędzy pierwszą i drugą opcją ze screena?
https://zapodaj.net/images/d64f814bafade.jpg
wogop
 

Odp: Brak wysłanych z wp.pl

Postautor: Mirek » 17 lipca 2017, 21:07

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0

Hmm, nie pamiętam, co oznacza wyszarzenie nazwy folderu w menedżerze subskrypcji (oprócz tego, że tak są oznaczane chyba foldery, które zawierają tylko podfoldery, bez żadnych maili bezpośrednio).
Ja bym porównał właściwości obu folderów Wysłane, spróbował tam wymusić synchronizacje, porównał zaawansowane ustawienia w konfiguracji serwera (bo w edytorze ustawień, to może już przesada), może usunąłbym przy wyłączonym Tb odpowiedni plik Sent i Sent.msf (ale najpierw backup) i zobaczył, czy po ponownym uruchomieniu i synchronizacji się poprawnie odtworzy, jeszcze raz skonfigurował konto. Albo skonfigurował dla testu w Thunderbird Portable.
No i mimo wszystko, dla testu, zmieniłbym opcję z obrazka - w drugiej można wskazać konkretny folder, w pierwszej tylko wskazać konto, a Tb sam się ma domyślić, który folder zawiera wysłane elementy.
A swoją drogą - jak to teraz wygląda - wysyłasz mail przez Tb - i zapisuję się w Wysłanych? Czy nigdzie nie ma po nim śladu? Czy Wysłane są w Tb cały czas puste? A jeśli tak, to czy możesz tam skopiować jakąkolwiek wiadomość? Czy po zalogowaniu przez stronę do poczty widzisz wiadomości wysłane z Androida?
Mirek
Moderator
 
Posty: 2080
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: Brak wysłanych z wp.pl

Postautor: wogop » 18 lipca 2017, 15:15

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Ok, włączyłem subskrypcję wszystkich folderów i na jednym koncie działa jak należy, natomiast w drugim nadal jest niedostępny folder wysłane (sent) za to pojawił się jakby ręcznie tworzony folder wysłane, gdzie wlatują wszystkie wysyłane wiadomości. Jak to teraz odczarować, żeby było po bożemu?
wogop
 

Odp: Brak wysłanych z wp.pl

Postautor: Mirek » 20 lipca 2017, 03:46

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0

Jeśli istnieje, to wskaż odpowiedni folder (ten wewnątrz Odebranych) przez wspomnianą wcześniej "drugą opcję" z Twojego obrazka.
A innych rzeczy z mojego posta nie spróbowałeś? Może przynajmniej sprawdź na wersji portable (lub na nowym profilu) - będzie wiadomo, czy wina po stronie Tb czy raczej wp.
Mirek
Moderator
 
Posty: 2080
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Gandi, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: