MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Niewidoczne maile

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Niewidoczne maile

Postautor: wichajsterek » 06 marca 2012, 11:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

Witam,
W najnowszym na dzień dzisiejszy TB mam problem. Wiadomości z głównego folderu nie wyświetlają się. Widzę tylko kilka najnowszych. Stare mogę wyszukać, ale gdy kliknę w wyszukaną wiadomość to otwiera mi się pusta karta.
wichajsterek
 
Posty: 7
Z nami od: 06 marca 2012, 11:32

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: dexter » 06 marca 2012, 11:49

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20120305 Firefox/13.0a1

Kliknij "Porządkuj" w menu kontekstowym Inboksa.
dexter
Moderator
 
Posty: 7038
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: wichajsterek » 06 marca 2012, 11:57

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

Już to robiłem, nic nie pomaga.
W widok>wątki jest zaznaczone "wszystkie". Przeinstalowałem też program.
Ostatnio zmieniony 06 marca 2012, 12:00 przez wichajsterek, łącznie zmieniany 1 raz
wichajsterek
 
Posty: 7
Z nami od: 06 marca 2012, 11:32

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: dexter » 06 marca 2012, 11:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20120305 Firefox/13.0a1

Kliknij Właściwości -> Napraw folder
dexter
Moderator
 
Posty: 7038
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: wichajsterek » 06 marca 2012, 12:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

Też już próbowałem.
wichajsterek
 
Posty: 7
Z nami od: 06 marca 2012, 11:32

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: dexter » 06 marca 2012, 12:08

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20120305 Firefox/13.0a1

Kliknij Pomoc -> Informacje dla pomocy technicznej
Kliknij Pokaż zawartość folderu
Wejdź do folderu Mail/Odpowiednie konto
Sprawdź, czy w pliku Inbox znajdują się wszystkie e-maile i jaką ma objętość.
dexter
Moderator
 
Posty: 7038
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: wichajsterek » 06 marca 2012, 12:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

Plik ma objętość ponad 5,5MB. Znajdują się maile które są widoczne, a niżej mam jakieś "ASJJASAKKAKASSSSSJAJASLALAOA" i tak do końca pliku.
wichajsterek
 
Posty: 7
Z nami od: 06 marca 2012, 11:32

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: dexter » 06 marca 2012, 12:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20120305 Firefox/13.0a1

To "ASJJASAKKAKASSSSSJAJASLALAOA" to jest kawałek załącznika. Wygląda na to, że w jakiś sposób straciłeś pocztę.
dexter
Moderator
 
Posty: 7038
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: wichajsterek » 06 marca 2012, 12:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

Ale jak to jest, że te maile się wyszukują, pokazuje mi kawałek w wyszukiwarce, ale jak klikam to jest pusta strona?
wichajsterek
 
Posty: 7
Z nami od: 06 marca 2012, 11:32

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: dexter » 06 marca 2012, 13:24

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20120305 Firefox/13.0a1

Wyszukiwarka odwołuje się do bazy danych.

Poczta jest zaindeksowana w pliku global-messages-db.sqlite, dokładnie w tabeli messagesText_content.

Za pomocą rozszerzenia SQLite Manager do Firefoksa można edytować te pliki, oczywiście z zamkniętym Thunderbirdem i ze zrobioną kopią pliku.

Meile z bazy można ściągnąć do pliku CSV.
dexter
Moderator
 
Posty: 7038
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: wichajsterek » 06 marca 2012, 13:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

A da się to jakoś odzyskać? Próbowałem dodatkiem recover delated messages 0.3 ale nic nie odzyskał z tego folderu.
wichajsterek
 
Posty: 7
Z nami od: 06 marca 2012, 11:32

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: dexter » 06 marca 2012, 13:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20120305 Firefox/13.0a1

To oczywiste, skoro meili nie ma fizycznie na dysku. Skoro nie masz backupu, to jedyny sposób przedstawiłem w poprzednim wpisie. Możesz też zwrócić się do ekspertów od odzyskiwania danych.
dexter
Moderator
 
Posty: 7038
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: wichajsterek » 06 marca 2012, 13:53

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

Dzięki za pomoc, chyba nie będę się bawił w przeglądanie maili w excelu i odpuszczę sprawę.
wichajsterek
 
Posty: 7
Z nami od: 06 marca 2012, 11:32

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: wapik » 01 czerwca 2016, 13:25

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/50.0.2661.102 Safari/537.36

Też mam taki problem. Chcialem sprawdzić email z przed 2 miesięcy i widziałem nagłówek ale nie było zawartosci. Zrobilem napraw folder i wszystko poprzednie zniknęło. W pliku inbox tez na tej dacie się wszystko kończy. Co może być przyczyną?
wapik
 

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: nmike » 07 sierpnia 2017, 11:11

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/60.0.3112.90 Safari/537.36

A u mnie jest tak, że wszystkie maile są, tylko nagłówki na liście się nie wyświetlają. Dopiero gdy najadę na maila, to widze podglad i tytuł -> już normanie jak zwykle. Cały podgląd nagłówków jest białą listą...
nmike
 

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: nmike » 07 sierpnia 2017, 11:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/60.0.3112.90 Safari/537.36

Screen...
nmike
 

Odp: Niewidoczne maile

Postautor: Mirek » 09 sierpnia 2017, 10:25

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0

Mimo że operacja naprawiania folderu użytkownikowi wyżej nie pomogła (a nawet być może zaszkodziła) - to mimo wszystko Tobie też poleciłbym sprawdzenie tego samego (problem może być trochę inny) - tylko po uprzednim wykonaniu kopii zapasowej całego profilu.
Jeśli odpowiedni plik *.msf po tej operacji nie ma nowej daty modyfikacji, to skasuj go ręcznie przy wyłączonym Tb i uruchom Tb ponownie.
Mirek
Moderator
 
Posty: 2081
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: