MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Pobieranie wiadomości do folderu wszystkie

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Pobieranie wiadomości do folderu wszystkie

Postautor: mike1422 » 21 października 2015, 16:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem na forum.
Próbowałem odnaleźć odpowiedź na mój problem ale niestety nie znalazłem.
Mam pocztę m.in na gmailu i korzystam z Thunderbirda.
Maili przychodzi mi dziennie dużo.
Problem polega na tym, że praktycznie za każdym razem jak tylko coś robię na mailu - otrzymam wiadomość, przerzucam maile do innego folderu itp., co chwile pojawia się na dole na pasku "pobieranie wiadomości do folderu wszystkie 1 z np 4586".
Wtedy zawsze muszę czekać, aż ten proces się zakończy i dalej mogę coś robić. Bardzooooo utrudnia i wydłuża do czas pracy.
Nawet podczas pisania maila czasem mam tak, że poczta zawiesza się bo znowu w głównym oknie wyskakuje to pobieranie wiadomości do folderu wszystkie.
Dzieje się to bardzo często.
Czy jest jakaś opcja żeby to zmienić żeby to się nie pokazywało? Wydłuża to czas pracy niesamowicie, czasem nie da się pracować.

Dzięki z góry za pomoc.
mike1422
 
Posty: 1
Z nami od: 21 października 2015, 16:01

Odp: Pobieranie wiadomości do folderu wszystkie

Postautor: dexter » 04 listopada 2015, 11:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Firefox/45.0

Czy korzystasz z protokołu POP, czy IMAP?
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Pobieranie wiadomości do folderu wszystkie

Postautor: darekmozio » 20 lipca 2018, 15:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:61.0) Gecko/20100101 Firefox/61.0

Witam,

mam taki sam problem.
Thunderbird zawiesza się, a na dole widzę komunikat "pobieranie wiadomości do folderu Odebrane: 1 z 1237".
Thunderbird 52.9.1
Mam podpięte 4 konta. Wszystkie na IMAP. Problem występuje dla jednego z kont.
Zastanawiam się, czy Defender czegoś nie popsuł. Niedawno dostałem komunikat o złośliwym załączniku. Wygląda na to, że został usunięty.
Nie jest w stanie stwierdzić czy wtedy zaczał się problem z pobieraniem poczty.
Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić?
darekmozio
 
Posty: 1
Z nami od: 20 lipca 2018, 14:54


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: