MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

polecenie retr nie powiodło się

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

polecenie retr nie powiodło się

Postautor: Grubylolo » 31 lipca 2006, 17:03

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322; FDM; Alexa Toolbar)

po uruchomieniu klienta poczty thunderbird wyskakuje komunikat :polecenie retr nie powiodło się.Błąd pobierania wiadomości.Odpowiedż serwera poczty pop3.wp.pl -err.
mam pytanie jak się tego pozbyć. dzieje się to od ostatniej aktualizacji.
z góry dzięki.
Grubylolo
 

Postautor: artur17 » 08 sierpnia 2006, 11:01

Przeglądarka: Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; pl)

Witaj. Ja ten problem usunąłem w taki sposób, że najpierw wykasowalem wszystkie wiadomości z poczy gdzie po otwarciu ich pisało, że podana wiadomość nie istnieje (chociaż byłą takowa w skrzynce). Później ściągając przez thunderbirda wszytsko było ok. Pozdrawiam!
artur17
 

RETR

Postautor: CALUSNA » 23 grudnia 2006, 22:27

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

Ja mam ten prooblem od kilku dni i nic nie robilam na kompie,a poczta nie sciaga wiadomosci,na wp wszystko gra.
CALUSNA
 

Postautor: RoboD » 28 grudnia 2006, 07:20

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; FDM; .NET CLR 1.1.4322)

Ja problem rozwiązałem przez wykasowanie maili na www. Dwa ze znajdujących się w skrzynce listów, odpowiadały komunikatem <Błąd serwera>. Po ich wyrzuceniu do kosza (i jego profilaktycznym opróżnieniu) wszystko wróciło do normy. W kwestii formalnej... trefnymi przesyłkami nie były reklamy viagry, czy czegoś podobnego, ale zwykłe powiadomienia o otrzymaniu komentarza na Allegro.
RoboD
 
Posty: 15
Z nami od: 11 października 2005, 08:45

poczta thunderbird

Postautor: maxxo » 06 stycznia 2007, 17:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1

mam problem z odbieraniem poczty gdy daje odbierz wiadomosc wyskakuje mi blad przeslanie nazwy użytkownika nie powiodła się a potem odpowiedz serwera poczty
maxxo
 
Posty: 1
Z nami od: 06 stycznia 2007, 17:35

Re: poczta thunderbird

Postautor: E2rd » 07 stycznia 2007, 23:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.8.0.9) Gecko/20061211 SeaMonkey/1.0.7

maxxo pisze:a potem odpowiedz serwera poczty

Której to odpowiedzi nie raczyłeś nawet nam tutaj zacytować... A to tam mogły być wskazówki, co jest nietak.
Masz pytanie? Tu są odpowiedzi :)
E2rd
Moderator
 
Posty: 3937
Z nami od: 26 marca 2002, 23:16

Pozornie skasowanie na wp daje rezultat

Postautor: Jasper » 04 marca 2007, 20:17

Przeglądarka: Opera/9.10 (Windows NT 5.1; U; pl)

ale tylko na czas nadejścia nowej wiadomości - wtedy wszystko zaczyna sie od nowa. A wiadomości na wp także nie sa prawidłowe. W mojej ocenie problem pojawił sie po aktualizacji TB do wersji 1.5.0.10
Jasper
 
Posty: 11
Z nami od: 26 lutego 2006, 21:00

Uciąłem częsć wiadomości

Postautor: Jasper » 04 marca 2007, 21:08

Przeglądarka: Opera/9.10 (Windows NT 5.1; U; pl)

w poprzedniej odniosłem się do porady artura17 i RoboD. Poczta wysyłana na serwer pop3.wp.pl nie tylko blokuje TB ale i na poczcie wp nie jest prawidłowa bo wprawdzie informacja jest odbierana ( o nadejściu nowej poczty) lecz następuje komunikat ( oczywiscie nieprawdziwy) że taka wiadomośc nie istnieje. Ja skojarzyłem to z aktualizacja TB do wersji 1.5.0.10 ale może także być to przypadek zbieżności z nawaleniem serwera na wp. Co robić! Czy odinstalowac TB
i przywrócic starsza wersje czy czekac. Także proszę o pilną pomoc bo informacje pocztowe mam nieraz bardzo ważne.
Jasper
 
Posty: 11
Z nami od: 26 lutego 2006, 21:00

błąd retr

Postautor: Jasper » 08 marca 2007, 12:15

Przeglądarka: Opera/9.10 (Windows NT 5.1; U; pl)

napisałem już w innym wątku. Błąd leżał po stronie wp. Najciekawsze jest to, że po moim mailu problem ustał.??!! Thunderbird NIEWINNY!!!
Jasper
 
Posty: 11
Z nami od: 26 lutego 2006, 21:00

Postautor: Gość » 05 marca 2008, 19:41

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9b3) Gecko/2008020514 Firefox/3.0b3

Osobom, które przy błędzie w RETR w WP nie chcą sprawdzać po kolei wszystkich wiadomości (trochę może ich być) polecam uruchomienie go z zapisywaniem transmisji pop3 do pliku log:

1. Utwórzcie w katalogu Thunderbirda plik "dowolna_nazwa.bat".

2. Wpiszcie w nim:

set NSPR_LOG_MODULES=POP3:2
set NSPR_LOG_FILE="ścieżka_dostępu\nazwa_pliku.txt"
start thunderbird.exe

3. Za każdym razem kiedy uruchomicie Thunderbirda poprzez otworzenie pliku bat będzie on zapisywała log z komunikacji z serwerem pop3 do pliku txt podanego w ścieżce dostępu. Wystarczy go otworzyć w notatniku i znaleźć nr maila przy którym jest odpowiedź RETR ERR lub podobnie.

4. Wchodzimy na pocztę WP przez przeglądarkę i próbujemy otworzyć mail o danym nr licząc od najnowszych. Jeśli wyskakuje błąd to usuwamy ten mail i po kłopocie, jeśli nie to policz jeszcze raz :).
Gość
 

co jest nie tak

Postautor: Eryka » 15 marca 2008, 15:14

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.8.1.9) Gecko/20071025 Firefox/2.0.0.9

zrobilam dokladnie jak w intrukcji Goscia i nie dziala :(
moze dlatego, ze uzywam Visty?
Otwieram Thunderbirda tym plikem .bat, ale plik notatnika pozostaje pusty.
co moze byc nie tak?
Eryka
 

czy ten sposob powinien zadzialac w Vista?

Postautor: Eryka » 17 marca 2008, 23:07

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.8.1.12) Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12

pytanie jak wyzej i jak w temacie
Eryka
 

Postautor: Tomassimo » 10 maja 2008, 14:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL) AppleWebKit/525.18 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Safari/525.17

Ja rowniez tak zrobilem, plik pusty!
Tomassimo
 

Postautor: l0co » 15 czerwca 2008, 12:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8.1) Gecko/20061010 Firefox/2.0

Jeśli nie mieliście włączonego usuwania maili z serwera POP to można spróbować usunąć konto z thunderbirda i ponownie skonfigurować - u mnie pociągnął wszystkie maile od nowa ale już bez błędu
l0co
 

Re: polecenie retr nie powiodło się !!!!

Postautor: L_ka » 30 czerwca 2008, 11:42

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.14) Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14

miałam problem jak w temacie - rozwiązałam korzystając z instrukcji z .bat (Win XP) - problemem były wiadomości na wp, które mimo że normalnie widoczne na liście wiadomości dopiero po kliknięciu pokazywały pustą wiadomość i wszystko (data, temat, od...) 'nieznane'

- plik log się nie stworzył, ale nie był konieczny - jak TB ściągnął 505 wiadomości to przez przeglądarkę sprawdziłam wiadomości w tych okolicach i wykasowałam te 'nieznane' (i tak można w kółko)

- co do pliku log, który u niektórych był pusty to:
set NSPR_LOG_FILE="ścieżka_dostępu\nazwa_pliku.txt"
....TU MA NIE BYĆ "", bo się w ogóle log nie stworzy, czyli np.
set NSPR_LOG_FILE=c:\TB_mój_log.txt

PS. po przeczytaniu już stworzonego logu doszłam do wniosku, że chyba nie znalazłabym w nim potrzebnych informacji

-> l0co
u mnie to nie zadziałało, na nowym profilu też wyskakiwał błąd RETR (w innym miejscu, bo w międzyczasie trochę posprzątałam pocztę przez www), dopiero to co napisałam na początku
L_ka
 

rozwiązanie

Postautor: Jacu » 27 stycznia 2009, 00:22

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; GTB5; (R1 1.6))

Witam,
Ja sobie poradziłem w dośc prosty sposób. Otóż znalazłem ostanią wiadomośc pobraną przez Mozille TB (pobierane są wg daty), następnie zalogowałem sie na moją pocztę WP poprzez WWW, odnalazłem ostatnią pobraną wiadomość, a następnie wiadomość bezpośrednio wsześniejszą, która to okazywała sie felerna i na niej zawieszało się pobieranie. Należy poprostu wykasować ją przez interfejs WWW i można ściągać dalej :)
Jacu
 

Postautor: Lars79 » 29 stycznia 2009, 09:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl-PL; rv:1.8.1.19) Gecko/20081204 SeaMonkey/1.1.14

Tak tylko co zrobić jeśli nie daje się usunąć wiadomości przez WWW ? Odnalazłem winny e-mail próbowałem różnych opcji (kosz, kosz i od razu opróżnić, przenoszenie do spamu, dodanie adresu do filtra antyspamowego) i nic po wykasowaniu wiadomości i odświeżeniu listy nowych e-mail
"Finamo - Doradcy Finansowi - przesłane przez o2.pl" <finamo@finamo.pl>"
dalej jest w poczcie :/
Kasowanie wszystkiego w kurierze nie wchodzi w grę bo to e-mail "służbowy" i jest tak ok 2800 wiadomości z załącznikami czasem sięgającymi 30mb, więc ściąganie tego od nowa mija się z celem.
Może ktoś zna sposób na usunięcie tak "zagnieżdżonego" e-maila?
Lars79
 

Postautor: Gość » 07 lutego 2009, 18:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3

Miałem ten sam problem (o2.pl i wiadomość Finamo - Doradcy Finansowi), ale udało mi się ją wykasować i wszystko zaczęło działać.
Żeby wykasować, trzeba było zalogować się przez WWW i zaznaczyć tego maila ale nie przez wybranie czy zaznaczenie checkboxa, tylko przez zaznaczenie tekstu (klikasz myszką na początek linijki i przeciągasz do końca). Nie wiem czym się różni takie usuwanie od zwykłego, ale ten magiczny sposób pomógł.
Mam nadzieję że to komuś pomoże, bo pisałem do o2, ale to była porażka. Po tygodniu czekania i wymianie paru maili gościu pisze mi że na stronie jest napisane jak skonfigurować klienta poczty :D
Gość
 

Postautor: Gość » 01 kwietnia 2009, 07:42

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.19) Gecko/20081216 Fedora/2.0.0.19-1.fc8 Firefox/2.0.0.19

Witam, Miałem ten sam błąd, po zgłoszeniu awarii na poczta.wp.pl błąd został usunięty
Pozdrawiam
Gość
 

Postautor: LBA » 04 czerwca 2009, 18:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl-PL; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)

Witam,

problem leży zdecydowanie po stronie serwera a dokładnie maila na jakim się wywala Thunderbird. Osoby które wcześniej się wypowiadały wspominały o tym, że po usunięciu wszystkich wiadomości problem ustawał. Jest jednak lepszy sposób. Trzeba usunąć tylko tą wiadomość, która problem powoduje. Upewnijcie się na webmailu cz przypadkiem nie macie wiadomości która wszystkie pola ma puste: "od", "temat" itd. U mnie dzisiaj pojawiła się taka wiadomość i przez niż Thunderbird się wywalał. Po usunięciu tej feralnej wiadomości problem ustał.

Wątek jest dość stary ale może się komuś to przyda.
LBA
 

Następna

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Alexa [Bot], Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: