polecenie retr nie powiodło się
Moderator: Pomocy?!
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.14) Gecko/2009082707 Firefox/3.0.14 (.NET CLR 3.5.30729)
1. Poszeregować wiadomości wg nadawcy bądź tematu.
2. Jeżeli wyskoczy pusta wiadomość (pewnie jako pierwsza ) to ją usunąć.
Wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
- ppIGMEJ
Re: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3
jeśli pojawia się błąd polecenie retr nie powiodło się
to u mnie pomogło wyczyszczenie małych plików prócz inbox z (ścieżka poniżej):
ThunderbirdPortable\Data\Profile\Mail\pop3.wp.pl
w moim przypadku ten problem pojawił się przy aktualizacji na nowszą wersje,
po usunięciu tych plików znów pobiera wiadomości
pozdrawiam Crafty
- Crafty
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6
wcale to nie pomaga
wywaliłem wadliwe meile na serwerze wp i problem sie pojawia
RETR itd.. jak klikne ponownie pobierz .... czasem pobierze 1-2,3 wiadomosci i znów staje
porazka jakas z tym najgozej ze mam windows 7 i nie ma tu za bardzo jakiegos klienta pocztowego wybrac
ale tunderbird z tum tutaj to niedopracowanie i pewnie nie ma na to złotego środka
jesli jestem w bledzie prosze o porade
pozdr
- Dominik19972
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.3a1pre) Gecko/20091217 Minefield/3.7a1pre
Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
- Grzegorz
- Moderator
- Posty: 7486
- Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.16) Gecko/2009120208 Firefox/2.0.0.14;MEGAUPLOAD 1.0 (.NET CLR 3.5.30729)
- kw
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6
na www nie mam takiej "pustej' wiadomości nie moge ich wszystkich usunąć bo kopie pozostają na serwerze
nie wiem co jest 5 ...ale juz walcze z tym kilka tygodni chyba zmienić trzeba klineta pocztowego
co nie bedzie miał takiego problemu z wp
... chyba ze ktoś wymyśli jakiś złoty środek
- ddominn
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7
Pomoglo wykasowanie widomosci bez nadawcy bezposrednio przez www. choc zapobiegawczo usunalem rowniez od nadawcow zaczynajacych sie od znakow interpunkcyjnych i cyfr.
przy okazji pokonalem sciaganie wiadomosci utomatycznie po uruchomieniu i czasie ustawiajac dla wszystkich kont jeden folder odbiorczy i zaznaczajac opcje uwzglednij ten serwer podczas pobierania nowych wiadomosci przy konfiguracji kazdego serwera
Powód: Słyszałeś o znak interpunkcyjnych? Kropka lub przecinek by Cię nie zabiły.
- okoooo
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8 (.NET CLR 3.5.30729)
- gurka
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.5.22 Version/10.51
Paradoksalnie zniknął, gdy założyłem sobie konto na gmail i skonfigurowałem na nim pop3 do wp.
Thunderbird pobiera normalnie wiadomości z wp i z gmail.
Czemu to tak działa, pewnie nie wiedzą nawet najstarsi z indian
- Tajmon
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6) Gecko/20100625 Firefox/3.6.6
Dopisałem, przeniosłem maile z "Spam" do "Nowe", skasowałem zawartość "Spam" i duża część poczty się odebrała, niestety dalej się pojawia komunikat: "Polecenie RETR nie powiodło się. Błąd pobierania wiadomości. Odpowiedź serwera poczty pop3.wp.pl: -ERR"
Czytnik: "Identyfikator kompilacji: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100504 SeaMonkey/2.0.5"
O! Znalazł się mail bez tematu i bez nadawcy ;>
- Sławek SWP
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 (.NET CLR 3.5.30729)
- dzieki_za_pomoc
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
1. Wszedłem na konto poczty przez www
2. Utworzyłem nowy folder
3. Przeniosłem wszystkie wiadomości odebrane do nowo utworzonego folderu
Pomogło, bez utraty maili i marnowania czasu na szukanie błędnych wiadomości.
- Kam4
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36
- Ryba00
Odp: polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/61.0.3163.100 Safari/537.36
- adminUT
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]