polecenie retr nie powiodło się
Moderator: Pomocy?!
polecenie retr nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322; FDM; Alexa Toolbar)
mam pytanie jak się tego pozbyć. dzieje się to od ostatniej aktualizacji.
z góry dzięki.
- Grubylolo
Przeglądarka: Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; pl)
- artur17
Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; FDM; .NET CLR 1.1.4322)
- RoboD
- Posty: 15
- Z nami od: 11 października 2005, 08:45
poczta thunderbird
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
- maxxo
- Posty: 1
- Z nami od: 06 stycznia 2007, 17:35
Re: poczta thunderbird
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.8.0.9) Gecko/20061211 SeaMonkey/1.0.7
maxxo pisze:a potem odpowiedz serwera poczty
Której to odpowiedzi nie raczyłeś nawet nam tutaj zacytować... A to tam mogły być wskazówki, co jest nietak.
- E2rd
- Moderator
- Posty: 3937
- Z nami od: 26 marca 2002, 23:16
Pozornie skasowanie na wp daje rezultat
Przeglądarka: Opera/9.10 (Windows NT 5.1; U; pl)
- Jasper
- Posty: 11
- Z nami od: 26 lutego 2006, 21:00
Uciąłem częsć wiadomości
Przeglądarka: Opera/9.10 (Windows NT 5.1; U; pl)
i przywrócic starsza wersje czy czekac. Także proszę o pilną pomoc bo informacje pocztowe mam nieraz bardzo ważne.
- Jasper
- Posty: 11
- Z nami od: 26 lutego 2006, 21:00
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9b3) Gecko/2008020514 Firefox/3.0b3
1. Utwórzcie w katalogu Thunderbirda plik "dowolna_nazwa.bat".
2. Wpiszcie w nim:
set NSPR_LOG_MODULES=POP3:2
set NSPR_LOG_FILE="ścieżka_dostępu\nazwa_pliku.txt"
start thunderbird.exe
3. Za każdym razem kiedy uruchomicie Thunderbirda poprzez otworzenie pliku bat będzie on zapisywała log z komunikacji z serwerem pop3 do pliku txt podanego w ścieżce dostępu. Wystarczy go otworzyć w notatniku i znaleźć nr maila przy którym jest odpowiedź RETR ERR lub podobnie.
4. Wchodzimy na pocztę WP przez przeglądarkę i próbujemy otworzyć mail o danym nr licząc od najnowszych. Jeśli wyskakuje błąd to usuwamy ten mail i po kłopocie, jeśli nie to policz jeszcze raz .
- Gość
co jest nie tak
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.8.1.9) Gecko/20071025 Firefox/2.0.0.9
moze dlatego, ze uzywam Visty?
Otwieram Thunderbirda tym plikem .bat, ale plik notatnika pozostaje pusty.
co moze byc nie tak?
- Eryka
czy ten sposob powinien zadzialac w Vista?
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.8.1.12) Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12
- Eryka
Re: polecenie retr nie powiodło się !!!!
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.14) Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14
- plik log się nie stworzył, ale nie był konieczny - jak TB ściągnął 505 wiadomości to przez przeglądarkę sprawdziłam wiadomości w tych okolicach i wykasowałam te 'nieznane' (i tak można w kółko)
- co do pliku log, który u niektórych był pusty to:
set NSPR_LOG_FILE="ścieżka_dostępu\nazwa_pliku.txt"
....TU MA NIE BYĆ "", bo się w ogóle log nie stworzy, czyli np.
set NSPR_LOG_FILE=c:\TB_mój_log.txt
PS. po przeczytaniu już stworzonego logu doszłam do wniosku, że chyba nie znalazłabym w nim potrzebnych informacji
-> l0co
u mnie to nie zadziałało, na nowym profilu też wyskakiwał błąd RETR (w innym miejscu, bo w międzyczasie trochę posprzątałam pocztę przez www), dopiero to co napisałam na początku
- L_ka
rozwiązanie
Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; GTB5; (R1 1.6))
Ja sobie poradziłem w dośc prosty sposób. Otóż znalazłem ostanią wiadomośc pobraną przez Mozille TB (pobierane są wg daty), następnie zalogowałem sie na moją pocztę WP poprzez WWW, odnalazłem ostatnią pobraną wiadomość, a następnie wiadomość bezpośrednio wsześniejszą, która to okazywała sie felerna i na niej zawieszało się pobieranie. Należy poprostu wykasować ją przez interfejs WWW i można ściągać dalej
- Jacu
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl-PL; rv:1.8.1.19) Gecko/20081204 SeaMonkey/1.1.14
"Finamo - Doradcy Finansowi - przesłane przez o2.pl" <finamo@finamo.pl>"
dalej jest w poczcie :/
Kasowanie wszystkiego w kurierze nie wchodzi w grę bo to e-mail "służbowy" i jest tak ok 2800 wiadomości z załącznikami czasem sięgającymi 30mb, więc ściąganie tego od nowa mija się z celem.
Może ktoś zna sposób na usunięcie tak "zagnieżdżonego" e-maila?
- Lars79
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3
Żeby wykasować, trzeba było zalogować się przez WWW i zaznaczyć tego maila ale nie przez wybranie czy zaznaczenie checkboxa, tylko przez zaznaczenie tekstu (klikasz myszką na początek linijki i przeciągasz do końca). Nie wiem czym się różni takie usuwanie od zwykłego, ale ten magiczny sposób pomógł.
Mam nadzieję że to komuś pomoże, bo pisałem do o2, ale to była porażka. Po tygodniu czekania i wymianie paru maili gościu pisze mi że na stronie jest napisane jak skonfigurować klienta poczty
- Gość
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl-PL; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)
problem leży zdecydowanie po stronie serwera a dokładnie maila na jakim się wywala Thunderbird. Osoby które wcześniej się wypowiadały wspominały o tym, że po usunięciu wszystkich wiadomości problem ustawał. Jest jednak lepszy sposób. Trzeba usunąć tylko tą wiadomość, która problem powoduje. Upewnijcie się na webmailu cz przypadkiem nie macie wiadomości która wszystkie pola ma puste: "od", "temat" itd. U mnie dzisiaj pojawiła się taka wiadomość i przez niż Thunderbird się wywalał. Po usunięciu tej feralnej wiadomości problem ustał.
Wątek jest dość stary ale może się komuś to przyda.
- LBA
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]