MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Wyślij do > Adresat poczty ... nie działa w Thunderbirdzi

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Wyślij do > Adresat poczty ... nie działa w Thunderbirdzi

Postautor: arthuro » 15 grudnia 2008, 16:51

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Mam problem z menu kontekstowym XP... Klikając prawym klawiszem myszy na pliku i wybierając: Wyślij do > Adresat poczty nie ma żadnej reakcji (próbując wykonać tą czynność na pliku .jpg wyskakuje zapytanie XP-ka czy zmniejszyć rozmiar obrazu i na tym koniec - Thunderbird nie otwiera się). Na forum znalazłem zapytania podobne ale bez odpowiedzi i dotyczące takich problemów z Sea Monkey. Wprawdzie tez miałem przez jakiś czas dla testów zainstalowany ten kombajn co mogło wpłynąć na nadpisanie jakiegoś pliku konfiguracyjnego, ale obecnie jest odinstalowany razem ze śmieciami cclinerem.
Mam zapytanie w związku z tym... czy i w jakim pliku mogło dojść do nadpisania tej funkcji i jak przywrócić właściwe działanie tej funkcji.
Dużo przesyłam plików pocztą i strasznie męczące jest wysyłanie ich na około... Pozdrawiam
arthuro
 

Postautor: arthuro » 16 grudnia 2008, 17:08

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Nie doczekałem się odpowiedzi, więc zacząłem grzebać w systemie a nie w Tunderbirdzie i w końcu rozwiązałem problem...
Dlatego pragnę się podzielić z innymi tym rozwiązaniem, bo wiem jakie to wkurzające jak coś nie działa poprawnie.
Nie wiem jak to wygląda pod vista np. ale pod XP wystarczy z menu kontekstowego na pasku narzędzi na dole ekranu wybrać: Właściwości>Menu Start>Dostosuj i w ramce Pokazywanie w menu Start zaznaczyć okienko E-mail i wybrać z listy program pocztowy, który ma się otwierać po kliknięciu na pliku prawym klawiszem Wyślij do > Adresat poczty.

Mam nadzieję, że komuś się to przyda ;-)
arthuro
 

dzięki!

Postautor: wasiu » 01 lutego 2009, 12:07

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5

wielkie dzięki! takiej wskazówki szukałem :D
wasiu
 

działa !

Postautor: pc addicted » 01 lutego 2009, 22:41

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5

i ja także :) wielkie wielkie dzięki !!!
pc addicted
 

dzięki!

Postautor: Mikołaj » 08 marca 2009, 16:32

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

dobrze, że Cię nie ma obok, bo bym Cię wycałował!! strasznie mi to ułatwi życie!
na innych forach same mądrale, a tu prosta odpowiedź :)
Mikołaj
 

O Boski! :-)

Postautor: Filon30 » 10 marca 2009, 08:19

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.7) Gecko/2009021910 Firefox/3.0.7

Niby banał. Myślałem ze to złożony problem i ryłem nie tam gdzie trzeba, a tu proszę.... najlepsze są najprostsze rozwiązania :-)


Wielkie dzięki arthuro za podzielenie się rozwiązaniem :-). Taka postawa chwali się :-)
Filon30
 

ok ale....

Postautor: bahwak » 26 czerwca 2009, 20:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11

w moim przypadku nie zadziałalo
bahwak
 

Postautor: typ » 26 czerwca 2009, 22:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11

Od kilku dni nie działa ta opcja na wszystkich komputerach w firmie. To chyba jest związane z aktualizacją oprogramowania (do wersji 2.0.0.22), bo po tej aktualizacji wysyłanie maili nie działa....
typ
 

Postautor: Gość » 26 czerwca 2009, 22:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5 (.NET CLR 3.5.30729)

http://mozillapl.org/forum/about-37571.html

tu zauwazyli to juz inni i podpowiadaja co zrobic.

A u mnie dziala wszystko bezzarzutu :D
Gość
 

wyślij do--> adresat poczty

Postautor: Gość » 01 lipca 2009, 09:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11 (.NET CLR 3.5.30729)

U mnie dziala. Dziekuje za wskazówkę.
Gość
 

Postautor: Gość » 02 lipca 2009, 10:58

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5

Na anglojęzycznym forum znalazłem informację, że wszystkiemu jest winny "aktualizator"
W moim przypadku np. powyższe działania nie przyniosły pozytywnego skutku, ale opis z forum ang. zadziałał.
Trzeba pobrać najnowszą wersję thunderbirda i puścić instalację ręcznie -wszystko zaczęło działać poprawnie.

pozdrawiam
Piotr W.
Gość
 

Postautor: Gość » 31 lipca 2009, 23:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5

"Trzeba pobrać najnowszą wersję thunderbirda i puścić instalację ręcznie..."

Tylko co to znaczy "puścić ręcznie"??? Mnie sie wydaje, że też puszczam ręcznie i nic nie jest dobrze [chodzi oczywiście o "adresat poczty"].
Gość
 

Postautor: Grzegorz » 01 sierpnia 2009, 10:40

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl; rv:1.9.1.3pre) Gecko/20090730 Ubuntu/9.10 (karmic) Shiretoko/3.5.2

Anonymous pisze:Tylko co to znaczy "puścić ręcznie"??? Mnie sie wydaje, że też puszczam ręcznie i nic nie jest dobrze [chodzi oczywiście o "adresat poczty"].

1) Pobierz najnowszą wersję Thunderbirda stąd: http://mozilla-europe.org/pl/products/thunderbird/
2) Samodzielnie uruchom instalator i nadpisz wcześniejszą wersję.
GnuPG. Podpisuję własne wypowiedzi. | TrueCrypt. Ufam kryptografii, nie państwu. | Tor. Dbam o swoją prywatność. | OTR. Moje rozmowy nie są podsłuchiwane.

Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
Grzegorz
Moderator
 
Posty: 7486
Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33

Odp: Wyślij do > Adresat poczty ... nie działa w Thunderbird

Postautor: krzysiekleb » 06 września 2017, 08:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/60.0.3112.113 Safari/537.36

Witam,
przestał mi działać przycisk domyślny w menu "Wyślij do" dla poczty. Próby ustawiania domyślnych programów pocztowych i inne pomysły nie chciały działać prawidłowo.
W związku z powyższym dodałem w C:\Users\...\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
swój skrót do Thunderbirda po prostu.
I od razu działa, tylko pozwala na załączenie tylko jednego załącznika. Więcej nie mogę - zawsze dodaje tylko 1.
próbowałem wersję z -compose "attachment='file:///%1'" to nie działa natomiast jak dodam ścieżkę do konkretnego pliku to działa elegancko tylko, że wpisane ręcznie. Jak zrobić, bym mógł wysłać zaznaczone kilka plików poprzez skrót w "Wyślij do" ?
krzysiekleb
 


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Obywatel84

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: