MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Nie widać treści wiadomości

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Nie widać treści wiadomości

Postautor: Tomulus » 19 stycznia 2011, 08:58

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( .NET CLR 3.5.30729)

Witam

Wczoraj nagle ze skrzynki "Odebrane" zniknęły mi treści wiadomości. Po wybraniu dowolnego e-maila nie pojawia się jego treść. Jest tylko puste białe pole. Co ciekawe ta sytuacja nie występuje przy dwóch najnowszych listach. Tam wszystko działa jak należy. Przy pozostałych kilkuset nie widzę treści żadnego listu. Jak próbuję usunąć jakiś list, to umieszcza się on w koszu, ale nie znika z folderu "Odebrane".
W pozostałych folderach wszystko działa poprawnie. Jak naprawić folder "Odebrane"?
Tomulus
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: dexter » 19 stycznia 2011, 09:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0b10pre) Gecko/20110116 Firefox/4.0b10pre

Po pierwsze - zrób kopię profilu Thunderbirda.

Po drugie - z profilu usuń wszystkie pliki z rozszerzeniem msf.

Uruchom program i napisz, czy pomogło.
dexter
Moderator
 
Posty: 8326
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: Mecenas_1 » 30 października 2012, 07:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20100101 Firefox/16.0

Witam,

mam dokładnie ten sam problem (być może związany jest on z tym, że wgrałem nowy dodatek - Lightning 1.8 - program oragnizer pracy).

Usunąłem pliki o rozszerzeniu msi, ale nic to nie dało...

Ma Pan inny pomysł na rozwiązanie tego problemu?
Proszę o pomoc.
Mecenas_1
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: Mecenas_1 » 30 października 2012, 08:46

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20100101 Firefox/16.0

Oczywiście dodatek wyłączyłem, ale problem pozostał...
co ciekawe wiadomości sprzed 15/10 - wyświetlają się... wczoraj też się wyświetlały..
a dzisiaj zobaczyć mogę na nowe przychodzące maile oraz te sprzed 15/10

proszę bardzo o pilną pomoc.
Mecenas_1
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: dexter » 30 października 2012, 13:40

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:19.0) Gecko/19.0 Firefox/19.0

1. Nie wiem, jakie kwestie ma Pan na myśli. Jeżeli to jakieś wstydliwe kwestie, to wolę nie dzwonić ;).

2. Dodatek Lightning nie ma z tym błędem nic wspólnego, może go Pan z powrotem włączyć.

3. Napisałem wcześniej, że należy usunąć z profilu pliki msf, a Pan odpisał, że usunął pliki msi. No cóż, to nie jest to samo! Zamiast tego można też kliknąć prawym klawiszem na folderze, wybrać Właściwości i Napraw folder. Po odbudowie indeksu wszystkie e-maile powinny być widoczne.

4. Jeżeli pkt. 3 nie pomoże, należy sprawdzić, czy niewidoczne e-maile znajdują się fizycznie na dysku.
dexter
Moderator
 
Posty: 8326
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: siwy » 12 listopada 2012, 22:15

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20100101 Firefox/16.0

Po ostatniej aktualizacji pojawił się u mnie ten sam problem. Zastosowałem się do punktu trzeciego. Po naprawie folderu straciłem chyba ze 100 ważnych wiadomości. Jestem załamany. :(
siwy
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: dexter » 13 listopada 2012, 09:20

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:19.0) Gecko/19.0 Firefox/19.0

Rozumiem, że przeprowadził Pan punkt 4 i tych e-maili nie ma w ogóle na dysku?
dexter
Moderator
 
Posty: 8326
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: siwy » 13 listopada 2012, 23:56

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20100101 Firefox/16.0

Po naprawie folderu wszystkie wiadomości których treść nie była widoczna w programie zniknęły. Proszę mnie naprowadzić gdzie mogę znaleźć na dysku zawartość e-maili.
siwy
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: dexter » 14 listopada 2012, 09:29

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:19.0) Gecko/19.0 Firefox/19.0

Proszę kliknąć Pomoc -> Informacje dla pomocy technicznej -> Pokaż folder.

Pliki poczty są w podkatalogu Mail, są to pliki bez rozszerzenia.
dexter
Moderator
 
Posty: 8326
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: Skullchild » 04 maja 2015, 08:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/42.0.2311.90 Safari/537.36

dexter pisze:Po pierwsze - zrób kopię profilu Thunderbirda.

Po drugie - z profilu usuń wszystkie pliki z rozszerzeniem msf.

Uruchom program i napisz, czy pomogło.




POMOGŁO!!dzięki :)
Skullchild
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: Gość » 04 listopada 2015, 10:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0

usunięcie tych plików anie usunięcie global-messages-db.sqlite nie pomogło
nie wyświetla mi e-maili w folderze Odebrane
proszę o pilną poradę, ponieważ chodzi o bardzo ważne firmowe e-maile
Gość
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: SowaJedzieCzolgiem » 04 lutego 2016, 11:32

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/48.0.2564.97 Safari/537.36

Tez nie widzialam tresci maili. Zrobilam tak:
Start --> Uruchom --> services.msc
I tam zaznaczylam jako "automatic" opcje "Network DDE" i "Network DDE DSDM" (mam angielskiego windowsa).
Dziala i buczy kazdy jeden mail.
SowaJedzieCzolgiem
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: Majaaaa » 18 lutego 2016, 09:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:44.0) Gecko/20100101 Firefox/44.0

Autor SowaJedzieCzolgiem ma rację- po zrobieniu zaproponowanych działań treść maili się pojawiła i wszystko jest jak powinno;) dziękuję.
Majaaaa
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: valdio » 20 marca 2016, 23:56

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0

Dziękuje Sowa jedzie czołgiem. U mnie również zadziałała pańska wskazówka. :D
valdio
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: Facetx » 20 lipca 2016, 16:27

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/51.0.2704.103 Safari/537.36

Ja nie widzę w usług w services ???
Pozdrawiam
Facetx
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: qawsedrf » 12 stycznia 2017, 08:11

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0

Witam
W przypadku mojego komputera problem był w blokowaniu przez AdBlock (Firefox). Należało wyłączyć blokowanie dla poczta.wp. Następnie musiałem się wylogować i zalogować ponownie.
Pomogło

Pozdrawiam
qawsedrf
 

Odp: Nie widać treści wiadomości

Postautor: clins » 13 lutego 2017, 21:41

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0

Witam! Gdzie można znaleźć te usługi? W services.msi nie widzę - mam Windowsa 10 w wersji polskojęzycznej. Mi Thunderbird zarchiwizował prawidłowo pocztę z 2016 roku. Wszystkie listy włącznie z najnowszymi mogę podejrzeć jeśli na nim kliknę wybierając podświetlone pole. Nowe listy też są niewidoczne - treść mogę zobaczyć dopiero po kliknięciu w wiadomość.
clins
 


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: