MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Pobieranie przeczytanej poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Pobieranie przeczytanej poczty

Postautor: Demongun » 19 października 2011, 20:35

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51

Witam.

Kilka godzin temu zainstalowałem Thunderbirda w wersji 7.0.1 i bardzo podoba mi się ten program, mam jednak jeden problem. Czy Thunderbird ma możliwość ściągania przeczytanej poczty? Jest to dla mnie istotne, ponieważ jestem studentem i mamy w grupie wspólnego gmaila. Jeśli ktoś inny przeczyta wiadomość przede mną, to thunderbird mi jej już nie pobiera. Kiedyś korzystałem z programu The Bat! i nie miałem takiego problemu.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Demongun

Odp: Pobieranie przeczytanej poczty

Postautor: dexter » 19 października 2011, 21:04

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:8.0a1) Gecko/20110722 Firefox/8.0a1

Demongun pisze:Czy Thunderbird ma możliwość ściągania przeczytanej poczty?

Oczywiście że tak!

Demongun pisze:Jest to dla mnie istotne, ponieważ jestem studentem i mamy w grupie wspólnego gmaila.

...ale nie z gmaila. Serwer Gmaila wysyła tylko do pierwszego klienta, który połączy się z nim przez POP...

Demongun pisze:Kiedyś korzystałem z programu The Bat! i nie miałem takiego problemu.

... i nie ma znaczenia, z jakiego klienta korzystasz. To kwestia wersji protokołu POP stosowanego przez GMaila.

Rozwiązanie? Zastanowić się nad zamianą konta na IMAP, lub skonfigurować Thunderbirda do korzystania z trybu recent ('najnowszych wiadomości'), który służy do dostępu do konta POP z wielu klientów poczty: http://support.google.com/mail/bin/answ ... swer=47948
dexter
Moderator

Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Pobieranie przeczytanej poczty

Postautor: Demongun » 19 października 2011, 22:34

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51