Przesyłanie hasła nie powiodło się
Moderator: Pomocy?!
Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
Począwszy od wersji 11 mam problem z odbieraniem wiadomości z Onetu
LOSOWO wyskakuje komunikat:
Przesyłanie hasła nie powiodło się. Odpowiedź serwera poczty pop3.poczta.onet.pl: Authentication failed.
Mam zdefiniowanych kilka skrzynek pocztowych, problem dotyczy dwóch kont na Onecie. Czytając forum widzę, że inni mają taki sam problem z Interią.
Z TB korzystam od 2-ch lat. Do wersji 11 tego problemu nie było.
Pozdrawiam
Michał
- Michal__
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
Mam identyczny problem. Windows XP Pro PL i aktualnie Thunderbird 12.0.1
Pozdrawiam.
- onufrij@op.pl
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.19 (KHTML, like Gecko) Chrome/18.0.1025.168 Safari/535.19
Z 2 kont na onecie nie mogę pobierać poczty przez TB. Z gmaila, interii i prywatnego serwera pobiera pocztę normalnie.
Hasło jest na 100% prawidłowe, poczta przez www działa normalnie.
Taki problem występuje na 2 komputerach.
Pozdrawiam serdecznie
- mrshadow_77
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.19 (KHTML, like Gecko) Chrome/18.0.1025.168 Safari/535.19
Po tej operacji udało mi się pobrać pocztę.
- mrshadow_77
- Posty: 4
- Z nami od: 17 maja 2012, 07:35
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
mrshadow_77 pisze:w ustawieniach konta, w zakładce "konfiguracja serwera", w polu " użytkownik wpisałem cały adres email ( nazwauzytkownika@poczta.onet.pl) . Dotąd miałem tylko nazwauzytkownika
Pomogło. Gratuluję pomysłowości.
Dziękuję i pozdrawiam.
- onufrij@op.pl
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
- mrshadow_77
- Posty: 4
- Z nami od: 17 maja 2012, 07:35
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.46 Safari/536.5
odkąd zainstalowałam thunderbirda i skonfigurowałam 3 poczty: o2, wp i gmaila nie było problemów. Ani z logowaniem ani z pobieraniem poczty.
Od kilku dni natomiast pojawia się komunikat (dla poczty o2 i wp):
http://gyazo.com/7ed461692c852cd16d1b87664b699cdf
Przeczytałam na forum, że należy zmienić w ustawieniach konta, w konfiguracji serwera nazwę użytkownika dopisując końcówkę adresu np @o2.pl. Zrobiłam tak a mimo to nadal pojawia się ten komunikat.
Dla każdej poczty mam takie ustawienia zabezpieczeń:
http://gyazo.com/706164c52d87689315cef5e01ae9a565
Aha...hasło mam wpisane poprawnie. I ze strony o2 i wp bez problemu loguję się na te poczty.
W czym może być jeszcze problem?
- madziarra
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

Poza tym problem wystąpił na 2 komputerach oraz smartfonie. Jeśli masz taką możliwość, może spróbuj skonfigurować od nowa TB na innym sprzęcie i zobacz, czy będzie tak samo?
Pozdrawiam serdecznie.
- mrshadow_77
- Posty: 4
- Z nami od: 17 maja 2012, 07:35
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.46 Safari/536.5
Dziwne jest to, że na początku wszystko działało poprawnie (czyli przez jakieś 2 tygodnie) teraz na dniach zaczęło się psuć - ciągle pojawia się ten komunikat. Ale jest coś charakterystycznego... Jak uruchomię komputer na nowo i włączę TB to poczta się ściąga i jest ok. W momencie kiedy wyłączę TB i włączę go ponownie (bez ponownego uruchamiania komputera) to wszystko zaczyna się sypać, tak jak opisywałam wcześniej.
- madziarra
Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
Dla bezpieczeństwa i świętego spokoju przed odinstalowaniem TB można skopiować sobie w inne miejsce następujące katalogi (dotyczy win7/vista) :
1. c:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\
2. c:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Local\Thunderbird\
3. c:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\Thunderbird\
i gdyby coś poszło nie tak z archiwizacją, po ponownym zainstalowaniu TB zastąpić nowo powstałe katalogi Thunderbirda tymi skopiowanymi - ale to raczej spowoduje ponowne pojawienie się błędu, którego chcemy się pozbyć.
- mrshadow_77
- Posty: 4
- Z nami od: 17 maja 2012, 07:35
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Baidu [Spider], Bing [Bot]