nie widać wiadomości wysłanych
Moderator: Pomocy?!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
nie widać wiadomości wysłanych
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1
witam, nie widzę w ogóle wiadomości wysłanych (chyba przez wchodzę na konto e-mailowe przez stronę www, to wtedy widzę), najpierw myślałam, że mam za mało miejsca, więc przeniosłam wszystkie do folderu lokalnego, obecnie nie mam żadnej wiadomości, choć licznik na dole pokazuje ok. 860, do tego jak wchodzę w "wysłane" to widzę, że program "myśli" ale trwa to już od ok. 2 miesięcy, więc chyba trochę za długo:)
- kajda
Odp: nie widać wiadomości wysłanych
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1
i jeszcze jedno, każda wysłana wiadomość sprawia, że na liczniki liczba wzrasta o 2
- kajda
Odp: nie widać wiadomości wysłanych
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1
Zacznij od kopii zapasowej odpowiedniego pliku z wysłanymi wiadomościami (Sent) lub całego katalogu z profilem (Pomoc -> Informacje dla pomocy technicznej -> Katalog profilu: Pokaż folder). Gdy już wykonasz kopię, wróć do TB i kliknij prawym przyciskiem myszy na problematycznym folderze "Wysłane", wybierz Właściwości a następnie Napraw folder. Poczekaj aż operacja się zakończy i sprawdź czy pomogło - jeśli nie, to jeszcze raz prawym przyciskiem myszy na "Wysłane", tylko tym razem wybierz z menu kontekstowego Porządkuj.
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Odp: nie widać wiadomości wysłanych
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36
nareszcie...porządkuj pomogło !
Dzięki
Dzięki
- kreki1
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird