MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Błąd podczas wysyłania poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Błąd podczas wysyłania poczty

Postautor: kubawasko » 13 stycznia 2013, 09:21

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0

Witam,

Zmieniłem sobie hasło na poczcie op.pl, zmieniłem również hasło w Thunderbird lecz podczas wysyłania poczty cały czas wyświetla się komunikat:
Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Odpowiedź serwera: 4.7.1 <jakub_wasko@mypsvita.pl>: Recipient address rejected: Sender address deferred by rule #CR-OUT-DEF-11 #1. Sprawdź adresata wiadomości (j*************o@xxxxx.pl), a następnie ponów próbę.


Co zrobiłem nie tak?
kubawasko
 
Posty: 3
Z nami od: 09 stycznia 2013, 20:19

Odp: Błąd podczas wysyłania poczty

Postautor: Odysek » 15 stycznia 2013, 14:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20100101 Firefox/17.0

Witam. Mam ten sam problem. Chcę wysłać maila za pomocą Thunderbird, mam pocztę na onecie, i wyskakuje komunikat o błędnym adresie adresata. Na pewno wszystko jest dobrze. Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Odysek
 

Odp: Błąd podczas wysyłania poczty

Postautor: dexter » 15 stycznia 2013, 16:13

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20130113 Firefox/21.0

To nie jest komunikat o błędnym adresie adresata. To komunikat np. o tym, że z (lub do) jednego adresu wysłano np. 100 e-maili w jednostce czasu i reszta wraca do nadawcy. Po szczegółowe informacje zwróć się do admina swojej poczty, bo na 99.9% Thunderbird nie odpowiada za ten komunikat.
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Błąd podczas wysyłania poczty

Postautor: Gość » 07 czerwca 2017, 17:08

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.81 Safari/537.36 OPR/45.0.2552.812

Witam,
doświeżam wątek - od wczoraj mam ten sam problem w Thunderbirdzie. Sądzę jednak, że przyczyna leży po stronie klienta, bo poczta daje się wysyłać bez problemów poprzez aplikację webową administratora poczty.

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam
michał
Gość
 


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: