Witam,
Od jakiegoś czasu przy uruchamianiu thunderbird wyskakuje mi komunikat "Nie można otworzyć pliku podsumowania dla INBOX. Prawdopodobnie wystąpił błąd dysku lub pełna ścieżka jest zbyt długa."
Nawet po odinstalowaniu oprogramowania i ponownej instalacji i konfiguracji konta błąd się powtarza. Czy możecie pomóc jaka może być tego przyczyna ?
pozdrawiam
Nie można otworzyć pliku podsumowania dla INBOX. Prawdopodob
Moderator: Pomocy?!
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Nie można otworzyć pliku podsumowania dla INBOX. Prawdopodob
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0
- jjedrzejczak
Odp: Nie można otworzyć pliku podsumowania dla INBOX. Prawdo
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.116 Safari/537.36 Edge/15.15063
miałem to samo.
Pomogło "przejęcie na własność" folderu z plikami poczty. A wyskakiwał ten durny komunikat o błędzie dysku...
Pomogło "przejęcie na własność" folderu z plikami poczty. A wyskakiwał ten durny komunikat o błędzie dysku...
- smich
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter