MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Nie można otworzyć pliku podsumowania dla INBOX. Prawdopodob

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Nie można otworzyć pliku podsumowania dla INBOX. Prawdopodob

Postautor: jjedrzejczak » 25 kwietnia 2014, 11:20

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0

Witam,

Od jakiegoś czasu przy uruchamianiu thunderbird wyskakuje mi komunikat "Nie można otworzyć pliku podsumowania dla INBOX. Prawdopodobnie wystąpił błąd dysku lub pełna ścieżka jest zbyt długa."

Nawet po odinstalowaniu oprogramowania i ponownej instalacji i konfiguracji konta błąd się powtarza. Czy możecie pomóc jaka może być tego przyczyna ?

pozdrawiam
jjedrzejczak
 

Odp: Nie można otworzyć pliku podsumowania dla INBOX. Prawdo

Postautor: smich » 09 czerwca 2017, 23:15

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.116 Safari/537.36 Edge/15.15063

miałem to samo.
Pomogło "przejęcie na własność" folderu z plikami poczty. A wyskakiwał ten durny komunikat o błędzie dysku...
smich
 


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: dexter

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: