Witam,
Jestem nowym użytkownikiem Thunderbirda i mam z nim trochę problemów. Za część z nich mogę obwinić antywirus, ale teraz gdy jest on wyłączony, nie wiem co dalej.
A mianowicie. Założyłem konto w chmurze BOX i nie wysyła mi na nie załączników. Konto jest sprawne, bo gdy na nie wchodzę, wszystko działa.
Gdy zalecę uwierzytelnienie Thunderbirda na dysku, cały czas mam kółko postępu. Po sporym czasie nie ma żadnych zmian.
Co może być tego przyczyną? jak się pozbyć tego problemu?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
wysyłanie załączników na dysk BOX win 7
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
wysyłanie załączników na dysk BOX win 7
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Dragon/45.8.12.391 Chrome/45.0.2454.93 Safari/537.36
- zbAdam
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]