MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

problem z pobieraniem poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

problem z pobieraniem poczty

Postautor: skadi » 18 maja 2016, 14:56

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:46.0) Gecko/20100101 Firefox/46.0

Dzień dobry, po wczorajszej aktualizacji występuje problem z pobieraniem poczty przychodzącej - każda próba kończy się komunikatem: "Serwer xxxx [mój adres e-mail] rozłączył się. Być może został wyłączony lub wystąpił problem z siecią." Korzystam z IMAP. Poczta na serwerach home.pl. Nie ma problemów z pobraniem e-maili w innych miejscach (telefon, serwer home.pl). Nie ma problemu z wysyłaniem poczty, jednak nie zostaje ona zapisana do folderu "wysłane". Wszystkie ustawienia serwera poczty wychodzącej i przychodzącej prawidłowe; certyfikat programu antywirusowego (AVAST) zaimportowany. Wielokrotnie uruchamiałam program na nowo, także w trybie awaryjnym, niestety bez skutku. Korzystam z poczty codziennie, pracuję w trybie on-line i nigdy wcześniej nie było tego problemu. Proszę o pomoc. Dziękuję.

Nazwa Thunderbird
Wersja 45.1.0
Identyfikator programu Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.1.0
skadi
 

Odp: problem z pobieraniem poczty

Postautor: Shou » 19 stycznia 2017, 20:51

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0

Witam

U mnie wystąpił ten sam problem. Pomogło wyłączenie Avasta i innych programów typu Firewall. Proszę spróbować wyłączyć na chwilę wszystkie inne programy wpływające na ruch w sieci ( Antywirus, firewall itp.) i spróbować pobrać maile. Potem to już kwestia ustalenia który program, powoduje blokadę i zajęcia się jego ustawieniami lub reinstalacja. Pozdrawiam
Shou
 


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: