MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Problem z filtrowaniem wiadomości

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości

Postautor: infodruk » 16 lutego 2017, 13:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0

Witam,

U nas jest również ten sam problem. Raz filtruje pocztę a raz nie. Poprzednio pracowalismy na the-bat przez około 9 lat i nie było tego problemu tylko się zawieszał i na imapie kiepsko szukal wiadomości.
Dzowniłem równiez do home.pl i powiedzieli jak dla poprzedniego rozmówcy - umywają genneralnie ręce. Może spróbuje zainstalować poprzednią wersję thunderbirda na innym komputerze i cos to pomoże.

Proszę o pomoc jesli ktoś juz rozwiązał ten problem.

tel. 600-540-200
Radizszewski Bernard
infodruk
 

Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości

Postautor: m.miagowski » 05 marca 2017, 22:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.87 Safari/537.36

Witam,

Zgodnie z zapowiedzią postanowiłem przetestować działanie programu na innym serwerze odtwarzając dokładnie taką samą strukturę konta (w moim przypadku ponad 20 GB). Jak ktoś już wcześniej napisał okazuje się, że winę ponosi Home.pl. Ja najpierw testowałem, a potem zacząłem systematycznie przenosić wszystkie skrzynki na Nazwa.pl. Podejrzewam, że inne serwisy hostingowe też działają lepiej niż Home.pl. Zdecydowałem się na Nazwa.pl, bo ktoś od nich dokładnie wczytał się w ten wątek i zaproponował mi gotowe rozwiązanie problemu. Dodatkowo dostałem cenę promocyjną, która oznacza 1000 zł w kieszeni przez rok w porównaniu z Home.pl. Sam panel w Nazwa.pl wydaje się być lepiej konfigurowalny i jakiś taki bardziej przejrzysty (choć to jest moja subiektywna opinia). Panel poczty za to jest dużo lepszy niż w Home.pl. Praktycznie wygląda jak Thunderbird w przeglądarce, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że dobrze wybrałem. Wszystko się pięknie filtruje, nic się nie zacina, mam wrażenie, że filtr antyspamowy jest lepszy niż w Home.pl. Jeśli macie problemy z filtrowaniem to raczej nie ma co liczyć, że Home.pl sam coś naprawi. Wygląda na to, że po prostu padli ofiarą swojego sukcesu i nie wyrabiają się z ilością użytkowników. Przejście na inny serwer nie jest może super proste, ale też nie jest niemożliwe i takie rozwiązanie każdemu polecam.

Pozdrawiam,
Maciej Miągowski
m.miagowski
 

Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości

Postautor: sm7 » 17 maja 2017, 11:51

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36

Zgłaszam problem, który wydaje się ten sam (oczywiście home.pl).
Nie widząc wcześniej tego wątku opisałem mój problem tutaj:
viewtopic.php?f=16&t=49041
Czy pojawiły się ostatnio jakieś rozwiązania albo nowe informacje odnośnie powyższego problemu
sm7
 
Posty: 7
Z nami od: 26 kwietnia 2017, 11:27

Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości

Postautor: sm7 » 31 maja 2017, 14:57

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36

Jako że problemy cały czas występują (w ostatnim czasie na kolejnym komputerze problem wystąpił) chciałbym powrócić do tematu.
Czy może ktoś jeszcze spotkał się z podobnymi problemami ewentualnie jakieś sugestie odnośnie rozwiązania.
sm7
 
Posty: 7
Z nami od: 26 kwietnia 2017, 11:27

Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości

Postautor: Tomek753 » 19 czerwca 2017, 07:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36

Witam,
u mnie niestety też problem z filtrowaniem - pomimo założonych filtrów, część wiadomości trafia do innych katalogów. Jest to frustrujące,bo wiadomość o opłacie na przykład za prąd, trafia do folderu z powiadomienia z jednego z forum. Trochę ręce opadają.
Odinstalwałe i zainstalowałe Thunderbirda, nadałem nowe filtrowania i sytuacja się powtarza, ale nie ma schematu.
Tomek753
 

Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości

Postautor: dexter » 19 czerwca 2017, 08:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Ale Pan ma inny problem z filtrowaniem, niż poruszony w tym wątku. Na to może pomóc cofnięcie wersji.
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Poprzednia

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: