Problem z filtrowaniem wiadomości
Moderator: Pomocy?!
Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.82 Safari/537.36
Mam problem z filtrowaniem wiadomości. Poczta jest ustawiona przez IMAP, serwer to home.pl (w sumie mam skonfigurowane dwie skrzynki pocztowe home.pl). Problem z filtrowaniem objawia się w taki sposób, że program przenosi jedną, dwie wiadomości do określonego folderu, a następnie próbuje przenieść kolejną i się blokuje. Taka wiadomość pojawia się w odebranych, ale nie można jej usunąć. Co więcej katalog, do którego powinna być ona przeniesiona pogrubia się i zaznacza na niebiesko, ale bez liczby nowych wiadomości. W takiej sytuacji wyłączenie i włączenie TB powoduje, że wiadomość przenosi się już poprawnie, ale jak są jeszcze inne do przeniesienia to znów się blokuje. To wygląda tak jakby program zaczął przenosić wiadomość zgodnie z filtrem, a następnie gdzieś w połowie gubił tą wiadomość i się blokował.
Próbowałem już wszystkiego, wymieniłem komputer na nowy, usunąłem cały profil i raz jeszcze zaciągnąłem wszystkie wiadomości z serwera (około 20 GB), usunąłem i poustawiałem od nowa wszystkie filtry, wyłączyłem i usunąłem wszystkie rozszerzenia w TB. Nic nie pomaga.
Spotkał się ktoś z takim problemem?
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/51.0.2704.103 Safari/537.36
- Ace
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.82 Safari/537.36
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.82 Safari/537.36
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Jak rozumiem nie jestem jednym, który ma taki problem...
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0
PS: Niech Pan przejrzy te bugi, może chodzi o jeden z nich:
https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=931303
https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=552936
https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=543746
Tam może być jakaś podpowiedź.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.82 Safari/537.36
Przejrzałem linki z forum bugzilla, ale niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Włączyłem też dziennik filtrów i w sytuacji, w której wiadomości nie są filtrowane do odpowiedniego katalogu paradoksalnie w dzienniku filtrowania wyskakuje komunikat, że taka i taka wiadomość została przeniesiona do określonego katalogu. Po wejściu na pocztę przez panel home.pl faktycznie te wiadomości są już przeniesione do odpowiednich katalogów, ale w TB niestety tego nie widać. Trzeba wtedy wyłączyć program, włączyć ponownie i zazwyczaj wiadomości filtrują się już poprawnie...do czasu aż nie przyjdą następne i znów jest problem.
Zauważyłem tez,że w "monitorze aktywności" po tym jak wystąpi ten problem z filtrowaniem cały czas występuje komunikat "uaktualnianie folderu odebrane 1 z 1". Zaczynam się zastanawiać czy to jednak nie jest jakiś problem z serwerem Home.pl chociaż twierdzą, że żaden błąd u nich nie występuje.
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.82 Safari/537.36
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:47.0) Gecko/20100101 Firefox/47.0
- Gość
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.116 Safari/537.36
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:47.0) Gecko/20100101 Firefox/47.0
- Gość
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/52.0.2743.116 Safari/537.36
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/53.0.2785.116 Safari/537.36
Czy nikt nie znalazł rozwiązania? Ja po wielotygodniowej batalii z Home.pl ostatecznie otrzymałem odpowiedź, żebym zmienił program pocztowy :/
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/54.0.2840.71 Safari/537.36
Czy ktoś może znalazł rozwiązanie?
Pozdrawiam,
Maciej Miągowski
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/55.0.2883.87 Safari/537.36
Przez jakiś czas testowałem Outlooka i tam wszystkie reguły działają bezproblemowo. Ostatnio nawet zainstalowałem Earlybirda, żeby sprawdzić czy nie będzie poprawy i niestety wszystko wygląda tak samo. Filtrowanie nie działa poprawnie, pomaga tylko wyłączenie i włączenie Thunderbirda i to kilkukrotne, żeby wszystkie wiadomości prawidłowo się przeniosły.
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0
m.miagowski pisze:Rozumiem, że temat umarł śmiercią naturalną, ale nie został rozwiązany.
Przez jakiś czas testowałem Outlooka i tam wszystkie reguły działają bezproblemowo. Ostatnio nawet zainstalowałem Earlybirda, żeby sprawdzić czy nie będzie poprawy i niestety wszystko wygląda tak samo. Filtrowanie nie działa poprawnie, pomaga tylko wyłączenie i włączenie Thunderbirda i to kilkukrotne, żeby wszystkie wiadomości prawidłowo się przeniosły.
Poczta na Home.pl ? Home.pl nie widzi problemu i zrzuca winę na Thunderbirda. Jakoś poczta na innych hostingach działa bez problemu.
- mofo
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/55.0.2883.87 Safari/537.36
Dzień dobry,
Pragnę poinformować, że nie oferujemy pomocy zdalnej bezpośrednio na komputerach użytkowników. W trakcie przeprowadzonych po naszej stronie testów nie udało nam się uzyskać zgłaszanego efektu. Tym bardziej, że wielu naszych klientów korzysta z programu Thunderbird, a tego typu zgłoszeń nie odnotowujemy.
W razie pojawienia się pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji.
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0
W momencie gdy np indeks folderu kosz sie uszkodzi - blokuje to działanie kolejnych filtrów
Pomaga usunięcie pliku MSF i ponowne uruchomienie Thunderbirda. Ale nie jest to rozwiązanie trwałe.
- mbellon
- Posty: 1
- Z nami od: 06 lutego 2017, 11:50
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.87 Safari/537.36
- m.miagowski
Odp: Problem z filtrowaniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0
PS: Odpowiedź jaką ja dostałem.
Uprzejmie informuję, że nie udało nam się znaleźć rozwiązania dotyczącego zgłaszanej kwestii. Błąd synchronizacji w programie Mozilla Thunderbird pojawia się losowo u niektórych użytkowników, nigdy jednak nie byliśmy w stanie powtórzyć błędu po naszej stronie. W tej sytuacji pozostaje nam zaproponować skorzystanie z innego programu pocztowego.
- mofo
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]