Witam,
Mam problem od momentu przeniesienia się z jednego do drugiego komputera z pocztą.
Mam dodatek ProfilePassword manager do poczty.
Efekt jest taki:
1. Logowanie do poczty, efekt - sukces
2. Tworzenie nowej wiadomości, efekt - ponowne logowanie
a) anulowanie ponownego hasła, efekt - wyjście całkiem z programu
b) wpisanie ponowne hasła i potwierdzenie - efekt - sukces
3. Próba wysłania wiadomości - efekt - brak reakcji
4. Próba zamknięcia okna nowej wiadomości, efekt - komunikat "Program Thunderbird aktualnie wysyła wiadomość. Naciśnij Zaczekaj, aby zaczekać, aż zostanie wysłana lub Zakończ, aby zakończyć natychmiast. - przy czym oczekiwanie w nieskończoność jest bez skutku.
5. Wciśnięcie guzika Zakończ, efekt - zamknięcie okna tworzenia wiadomości i od tej pory wszystkie maile wysyłane działają bez zarzutu do momentu zamknięcia programu, po ponownym uruchomieniu programu proces powtarza się zawsze przy pierwszym razie.
Windows 7 Proffesional SP1
Thunderbird wersja 45.3.0
Pozdrawiam,
Franek
Thunderbird nie wysła poczty na starcie
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Thunderbird nie wysła poczty na starcie
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/53.0.2785.143 Safari/537.36
- FranekZ
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]