Nie mogę się zalogować na poczcie o2
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Nie mogę się zalogować na poczcie o2
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0
Pomocyyyy !!!! od kilku dni nie mogę sie zalogować na poczcie o2 a tam przychodzą mi majlem faktury do opłacenia. Przy próbie logowanie wyskakuje mi strona z informacją - Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia. Podczas łączenia z serwerem poczta10.o2.pl wystąpił błąd. Uczestnik komunikacji SSL nie może zweryfikować certyfikatu użytkownika. Kod błędu: SSL_ERROR_BAD_CERT_ALERT - Czyżby właściciele tej witryny coś pozmieniali ?? Nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać. Nie znam angielskiego żeby do nich napisać i tak generalnie nie jestem za bardzo oblatana w technicznych zawiłościach zwiazanych z komputerem. Bardzo proszę o pomoc
- bejbe61
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]