MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Nie mogę się zalogować na poczcie o2

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Nie mogę się zalogować na poczcie o2

Postautor: bejbe61 » 05 lutego 2017, 11:35

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0

Pomocyyyy !!!! od kilku dni nie mogę sie zalogować na poczcie o2 a tam przychodzą mi majlem faktury do opłacenia. Przy próbie logowanie wyskakuje mi strona z informacją - Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia. Podczas łączenia z serwerem poczta10.o2.pl wystąpił błąd. Uczestnik komunikacji SSL nie może zweryfikować certyfikatu użytkownika. Kod błędu: SSL_ERROR_BAD_CERT_ALERT - Czyżby właściciele tej witryny coś pozmieniali ?? Nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać. Nie znam angielskiego żeby do nich napisać i tak generalnie nie jestem za bardzo oblatana w technicznych zawiłościach zwiazanych z komputerem. Bardzo proszę o pomoc :)
bejbe61
 

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: