Data przeniesienia wiadomosci do kosza?
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Data przeniesienia wiadomosci do kosza?
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0
Istnieje coć takiego w thunderbirdzie jak możliwość sprawdzenia czy wiadomość została przeniesiona do kosza przez użytkownika bądź kiedy została tam wrzucona? Mam pewien problem w pracy a taka opcja by mi dużo pomogła. Użytkownik upiera się, że thunderbird sam wrzucił istotną wiadomość do kosza. Adres mailowy jak i załącziki były zaufany, nie raz wpadały do tej osoby wiadomości z tego adresu bez problemowo. Można gdzieś podejrzeć historię bądź jakieś logi?
- p.kaminski
- Posty: 2
- Z nami od: 15 lutego 2017, 11:13
Odp: Data przeniesienia wiadomosci do kosza?
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0
Chodzi o log filtra spamu czy o log filtra nowej poczty?
Przeglądanie dziennika filtrów niechcianych wiadomości
Lokalizacja menu: Narzędzia | Opcje… | Bezpieczeństwo | Niechciana poczta | Wyświetl dziennik
Przeglądanie dziennika filtrów
Lokalizacja menu: Narzędzia | Filtrowanie wiadomości… | Dziennik filtrów
Przeglądanie dziennika filtrów niechcianych wiadomości
Lokalizacja menu: Narzędzia | Opcje… | Bezpieczeństwo | Niechciana poczta | Wyświetl dziennik
Przeglądanie dziennika filtrów
Lokalizacja menu: Narzędzia | Filtrowanie wiadomości… | Dziennik filtrów
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Data przeniesienia wiadomosci do kosza?
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0
W sumie o to i o to. nie wiem jak thunderbird potraktował tą wiadomość. Podejrzewam że użytkownik sam usunął do kosza i muszę mieć dowód na to. na 99% jestem pewny że to wina użytkownika i musze znaleleźć gdzieś w logach potwierdzenie usunięcia przez niego tej wiadomości. jak jest taka możliwość byłbym wdzięczny za pomoc
Edit: w obydwu przypadkach filtry były wyłączone więc odpada.
Edit: w obydwu przypadkach filtry były wyłączone więc odpada.
- p.kaminski
- Posty: 2
- Z nami od: 15 lutego 2017, 11:13
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]