MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

JUNK (Niechciane) i domyślny folder SPAM - nazwa.pl

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

JUNK (Niechciane) i domyślny folder SPAM - nazwa.pl

Postautor: dejmag » 29 marca 2017, 10:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Sprawa dotyczy subskrybowania folderów domyślnych na nazwa.pl (ale także u innych usługodawców).
Nie mogę mianowicie wyłączyć subskrypcji domyślnego folderu SPAM.

Nazwy folderów TB to nazwy angielskie, foldery domyślne na serwerach usługodawców mają przeważnie nazwy polskie.
Dzięki temu w Mendżerze subskrypcji TB łatwo się połapać co należy subskrybować a co nie --- "Kosz" to kosz usługodawcy, "Trash" to kosz TB itd.
Domyślne foldery usługodawców to przeważnie Odebrane, Wysłane, Szkice (czasem zwane Robocze), Kosz i Spam.

Folderów domyślnych usługodawcy takich jak KOSZ albo SPAM nie można usunąć ale można wyłączyć je z subskrypcji --- co w oknie TB skutkuje ładnie (domyślnie) poukładanymi i niezdublowanymi folderami o ładnych polskich nazwach. Mam to tak rozwiązane np. na wszystkich kontach Wirtualnej Poczty.
Niestety na "nazwa.pl" niemożliwe jest wyłączenie z subskrypcji domyślnego folderu SPAM.
Można go wyłączyć z synchronizacji. Można go też "odptaszkować" w Menedżerze subskrypcji --- ale niestety bez skutku, folder powraca do subskrypcji jak bumerang.
Helpdesk jak zwykle odsyła do pomocy technicznej TB :).

Ponieważ niechciana poczta jest w TB kierowana do folderu NIECHCIANE (Junk) danego konta pocztowego --- w oknie TB widzę w przypadku konta na "nazwa.pl" dwa foldery tzn. NIECHCIANE (folder TB) i SPAM (folder domyślny z "nazwa.pl"). Reszta folderów jest w porządku, problematyczny jest wyłącznie SPAM.

Jak wyłączyć domyślny folder SPAM istniejący na "nazwa.pl" z subskrypcji w TB?
Albo jak powiązać ze sobą widoczne w oknie TB foldery "Niechciane" i "Spam" --- tak aby pozostał tylko folder "Niechciane" (mam tak we wszystkich kontach do tej pory)?
Dlaczego u innych usługodawców (WP) jest to możliwe a na "nazwa.pl" niemożliwe?

Proszę o pomoc szczególnie tych, którzy korzystają z kont na "nazwa.pl" --- muszę tam wkrótce przenieść około 30 kont pocztowych.
dejmag
 
Posty: 13
Z nami od: 08 kwietnia 2010, 10:39

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: