Thunderbird wersja 52.1.1
Windows 7 Professional
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem z odbieraniem poczty.
Program jest używany od od 8:00 do ok 15:00-16:00, poniedziałek piątek.
Często zdarza się, że włączając program rano mam w skrzynce 1 maila, a kolega obsługujący to samo konto ma maili 15 (spam z nocy). Wygląda to tak jakby nie pobierał wiadomości, które pojawiają się na serwerze jak program jest wyłączony. W godzinach 8-16 przychodzą wszystkie bez wyjątku.
Po weekendzie również maili z soboty i niedzieli nie pobiera, a po zalogowaniu do webmaila widzę, że maile są w skrzynce.
Jedno konto jest skonfigurowane u 3 osób i mamy ustawienia żeby pozostawiał wiadomości na serwerze przez 7 dni.
Aktualizowałam aplikację, zarchiwizowałam maile (100%), założyłam nowy profil - cały czas to samo. Problem się pojawił kilka 2-3 miesiące temu.
Mogę prosić o jakieś sugestie, w czym może być problem?
Z góry dziękuję
Ania
Thunderbird nie pobiera wszystkich wiadomości
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Thunderbird nie pobiera wszystkich wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:53.0) Gecko/20100101 Firefox/53.0
- AnnaB
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika