Witam
Mam problem z Thunderbirdem. (Windows 7)
Objawy:
PPM > Menu kontekstowe> Wyśli do adresta poczty i ...
Jeżeli był wyłączony TB to otworzy się program i nic dalej. Jeżeli był uruchomiony - nic się nie dzieje.
Co robiłem aby to naprawić:
1. Czyściłem i zmieniałem wpisy DDL Patch mozmapi..dll
2. shell:sendto > modyfikacja, tworzenie i kombinowanie z plikiem mapimail
3. Resitnatal TB z czyszczenie Profilu (instalacja wersji od 51 do 54)
4. TB jest ustawiony domyślnie jako klient poczty i zaznaczony jako MAPI mail
Nic nie pomaga! Za to wszystko działa gdy zmienię klienta domyślnego poczty na MS Outlook. Wtedy wszystko ładnie działa, otwiera się pojawia nowy mail z załącnzikiem.
Problem jest na tyle skomplikowany, że musi to działać bez kombinacji typu dodanie skrótu do "sendto" gdyż musi to działać z programu bezpośrednio (np. z Adobe Readera).
Jakieś jeszcze pomysły? Poza reinstal Windows
Wyśli do>Adrsat Poczty
Moderator: Pomocy?!
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wyśli do>Adrsat Poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:53.0) Gecko/20100101 Firefox/53.0
- Alc
Odp: Wyśli do>Adrsat Poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 4.1.1; Tablet; rv:53.0) Gecko/53.0 Firefox/53.0
To raczej błąd w tej wersji.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika