MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Wyśli do>Adrsat Poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Wyśli do>Adrsat Poczty

Postautor: Alc » 01 czerwca 2017, 09:01

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:53.0) Gecko/20100101 Firefox/53.0

Witam
Mam problem z Thunderbirdem. (Windows 7)
Objawy:
PPM > Menu kontekstowe> Wyśli do adresta poczty i ...
Jeżeli był wyłączony TB to otworzy się program i nic dalej. Jeżeli był uruchomiony - nic się nie dzieje.
Co robiłem aby to naprawić:
1. Czyściłem i zmieniałem wpisy DDL Patch mozmapi..dll
2. shell:sendto > modyfikacja, tworzenie i kombinowanie z plikiem mapimail
3. Resitnatal TB z czyszczenie Profilu (instalacja wersji od 51 do 54)
4. TB jest ustawiony domyślnie jako klient poczty i zaznaczony jako MAPI mail


Nic nie pomaga! Za to wszystko działa gdy zmienię klienta domyślnego poczty na MS Outlook. Wtedy wszystko ładnie działa, otwiera się pojawia nowy mail z załącnzikiem.
Problem jest na tyle skomplikowany, że musi to działać bez kombinacji typu dodanie skrótu do "sendto" gdyż musi to działać z programu bezpośrednio (np. z Adobe Readera).

Jakieś jeszcze pomysły? Poza reinstal Windows ;)
Alc
 

Odp: Wyśli do>Adrsat Poczty

Postautor: dexter » 01 czerwca 2017, 13:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 4.1.1; Tablet; rv:53.0) Gecko/53.0 Firefox/53.0

To raczej błąd w tej wersji.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: