Witam,
mam problem w thunderbird już któryś raz z kolei. W przeglądarce internetowej istnieje opcja wyślij jako email albo też z pozycji windowsa klikając prawym wyślij do a potem adresat poczty, po kliknięciu powinien otworzyć się program pocztowy oraz nowa wiadomość z załączonym załącznikiem. Niestety od jakiegoś czasu otwiera się same okno programu bez otwarcia nowej wiadomości. System którego używam do Windows 7, program pocztowy ustawiony jako domyślny klient poczty, program został przeinstalowany oraz zaktualizowany do nowej wersji. Proszę o jakie porady.
Pozdrawiam.
Thunderbird - problem z wyślij jako email
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Thunderbird - problem z wyślij jako email
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0
- GreenHills
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]