MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

TB nie odbiera poczty z Yahoo

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

TB nie odbiera poczty z Yahoo

Postautor: Cez91 » 05 października 2017, 11:35

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Jak w tytule mam problem z pobraniem maili z Yahoo. TB wyświetla mi komunikat " (unavailable) uid fetch server error while fetching messages" . Poza tym zauważyłem że w profilach TB nie widać konta z Yahoo ,są inne a tego nie ma tzn. po wejściu w profile>mail nie widać folderu " imap.mail.yahoo.com " .Sprawdziłem ustawienia zgodnie z tym co podaje Yahoo i tu wszystko się zgadza .Co można jeszcze zrobić ?
Cez91
 
Posty: 3
Z nami od: 05 października 2017, 10:31

Odp: TB nie odbiera poczty z Yahoo

Postautor: Norbi » 05 października 2017, 22:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Weryfikacja dwustopniowa jest włączona?
Norbi
 
Posty: 19
Z nami od: 18 stycznia 2017, 15:35
Lokalizacja: USA

Odp: TB nie odbiera poczty z Yahoo

Postautor: Cez91 » 07 października 2017, 10:04

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Nie
Cez91
 
Posty: 3
Z nami od: 05 października 2017, 10:31

Odp: TB nie odbiera poczty z Yahoo

Postautor: Norbi » 07 października 2017, 13:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

''Sprawdziłem ustawienia zgodnie z tym co podaje Yahoo i tu wszystko się zgadza .''
To znaczy? Skąd wziąłeś ustawienia? Skoro jest problem przez imap to może spróbuj przez pop3. Usuń konto w TB i ustaw ponownie. Sprawdź jeszcze raz ukryty katalog z ustawieniami profili.
Norbi
 
Posty: 19
Z nami od: 18 stycznia 2017, 15:35
Lokalizacja: USA

Odp: TB nie odbiera poczty z Yahoo

Postautor: Cez91 » 08 października 2017, 11:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Ustawienia wziąłem stąd https://help.yahoo.com/kb/SLN4075.html ...... Już jest wszystko ok :) Musiało być coś po stronie Yahoo ponieważ napisałem też do nich . A propos usuwania i dodawania konta to zrobiłem tak wcześniej i nic nie pomogło , ale na razie działa i oby tak dalej .
Cez91
 
Posty: 3
Z nami od: 05 października 2017, 10:31


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: BigBadSheep, Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: