MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Zmieniony status poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Zmieniony status poczty

Postautor: piotr_waw » 20 października 2017, 11:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/61.0.3163.100 Safari/537.36

Proszę o pomoc, ponieważ w dniu dzisiejszym odznaczyłem sobie maile w skrzynce odbiorcze na przeczytane, nie wiem jak to się stało. Miałem pozostawiane maile ze sprawami, które jeszcze muszę wykonać. Czy istnieje możliwość przywrócenia lub sprawdzenia jaki mail kiedy został odznaczony jako przeczytany w Thunderbirdzie?
piotr_waw
 
Posty: 1
Z nami od: 20 października 2017, 11:30

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot], Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: