Zmieniony status poczty
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Zmieniony status poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/61.0.3163.100 Safari/537.36
Proszę o pomoc, ponieważ w dniu dzisiejszym odznaczyłem sobie maile w skrzynce odbiorcze na przeczytane, nie wiem jak to się stało. Miałem pozostawiane maile ze sprawami, które jeszcze muszę wykonać. Czy istnieje możliwość przywrócenia lub sprawdzenia jaki mail kiedy został odznaczony jako przeczytany w Thunderbirdzie?
- piotr_waw
- Posty: 1
- Z nami od: 20 października 2017, 11:30
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]