Witam
Gdy próbuje odpowiedzieć w TB na wiadomość poprzez opcję "odpowiedz wszystkim" jestem zawsze w gronie osób do których idzie odpowiedź
Czyli mam tą samo wiadomość w folderze Wysłane i jednocześnie w Odebrane
Nie wiem jak to wyeliminować a usuwanie siebie z lisy adresowej każdej wiadomości jest irytujące
Pozdrawiam
Odpowiadanie do siebie
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Odpowiadanie do siebie
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0
- kluivert83
Odp: Odpowiadanie do siebie
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0
U mnie (i normalnie w TB) to tak właśnie działa - że przy kliknięciu "Odpowiedz wszystkim" pomija adres, na który przyszła wiadomość (ta, na którą odpisujemy).
W związku z tym pytanie - czy adres konta ustawiony w TB jest dokładnie taki sam jak adres niepotrzebnie pojawiający się na liście odbiorców?
Bo jeśli korzystasz np. na liście z jakiegoś aliasu dla swojego adresu email - to wtedy można by spróbować dodać w TB odpowiednią tożsamość - aby TB wiedział, że ten alias to też Twój adres.
A może korzystasz z "googlowej" poczty przez POP - gdzie po prostu wysyłane maile trafiają też do skrzynki odbiorczej? Ale to raczej byś zauważył, że problem dotyczy wszystkich wysyłanych maili...
Jest jeszcze ustawienie w Edytorze ustawień: mailnews.reply_to_self_check_all_ident - ale z opisu nie wygląda, żeby miało tu zastosowanie.
W ostateczności - choć to brzydkie rozwiązanie - można dodać filtr dla danego konta - że jeśli mail pochodzi z Twojego adresu i jest skierowany do Ciebie, to ma być usunięty.
W związku z tym pytanie - czy adres konta ustawiony w TB jest dokładnie taki sam jak adres niepotrzebnie pojawiający się na liście odbiorców?
Bo jeśli korzystasz np. na liście z jakiegoś aliasu dla swojego adresu email - to wtedy można by spróbować dodać w TB odpowiednią tożsamość - aby TB wiedział, że ten alias to też Twój adres.
A może korzystasz z "googlowej" poczty przez POP - gdzie po prostu wysyłane maile trafiają też do skrzynki odbiorczej? Ale to raczej byś zauważył, że problem dotyczy wszystkich wysyłanych maili...
Jest jeszcze ustawienie w Edytorze ustawień: mailnews.reply_to_self_check_all_ident - ale z opisu nie wygląda, żeby miało tu zastosowanie.
W ostateczności - choć to brzydkie rozwiązanie - można dodać filtr dla danego konta - że jeśli mail pochodzi z Twojego adresu i jest skierowany do Ciebie, to ma być usunięty.
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Odp: Odpowiadanie do siebie
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0
Dziękuje
Po prostu w adresie w TB miałem wpisany skrócony adres.
Takie głupstwo a tak mi przeszkadzało
Pozdrawiam
Po prostu w adresie w TB miałem wpisany skrócony adres.
Takie głupstwo a tak mi przeszkadzało
Pozdrawiam
- kluivert83
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]