MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

nie widać poczty odebranej

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

nie widać poczty odebranej

Postautor: Kuba1b » 07 listopada 2017, 10:19

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Witam
Od wczoraj mam kłopot z odczytaniem poczty. Mianowicie TB się zawiesił, po restarcie skrzynka odbiorcza ma pocztę jednak wszystkie wiadomości są puste.
Skasowałem plik .msf , po włączeniu programu pokazały się tylko wiadomości pobrane podczas włączenia.
Usunięta została cała poczta.
Przywróciłem archiwum poczty jednakże poczta nadal jest puste , w niektórych wiadomościach pokazują się krzaki zamiast teksu.
Proszę o pomoc.
Kuba1b
 

Odp: nie widać poczty odebranej

Postautor: Mirek » 11 grudnia 2017, 13:01

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Nie wiem, czy jeszcze aktualne, ale zawieruszyła mi się karta z tym tematem i nie odpowiedziałem wcześniej...

Może wystarczy (po uprzednim wykonaniu kopii zapasowej profilu lub przynajmniej pliku z uszkodzoną pocztą) Naprawianie folderu w jego Właściwościach (tych z poziomu Tb).
Jeśli masz całą pocztę na serwerze - to można by ją pobrać ponownie - w przypadku POP np. usuwasz pliki Inbox, Inbox.msf i popstate.dat dla odpowiedniego konta, a przy IMAP-ie np. konfigurujesz od nowa konto pocztowe (po usunięciu istniejącego).
Mirek
Moderator
 
Posty: 2129
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot], Ravizz

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: