Witam
Od wczoraj mam kłopot z odczytaniem poczty. Mianowicie TB się zawiesił, po restarcie skrzynka odbiorcza ma pocztę jednak wszystkie wiadomości są puste.
Skasowałem plik .msf , po włączeniu programu pokazały się tylko wiadomości pobrane podczas włączenia.
Usunięta została cała poczta.
Przywróciłem archiwum poczty jednakże poczta nadal jest puste , w niektórych wiadomościach pokazują się krzaki zamiast teksu.
Proszę o pomoc.
nie widać poczty odebranej
Moderator: Pomocy?!
Posty: 2
• Strona 1 z 1
nie widać poczty odebranej
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0
- Kuba1b
Odp: nie widać poczty odebranej
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
Nie wiem, czy jeszcze aktualne, ale zawieruszyła mi się karta z tym tematem i nie odpowiedziałem wcześniej...
Może wystarczy (po uprzednim wykonaniu kopii zapasowej profilu lub przynajmniej pliku z uszkodzoną pocztą) Naprawianie folderu w jego Właściwościach (tych z poziomu Tb).
Jeśli masz całą pocztę na serwerze - to można by ją pobrać ponownie - w przypadku POP np. usuwasz pliki Inbox, Inbox.msf i popstate.dat dla odpowiedniego konta, a przy IMAP-ie np. konfigurujesz od nowa konto pocztowe (po usunięciu istniejącego).
Może wystarczy (po uprzednim wykonaniu kopii zapasowej profilu lub przynajmniej pliku z uszkodzoną pocztą) Naprawianie folderu w jego Właściwościach (tych z poziomu Tb).
Jeśli masz całą pocztę na serwerze - to można by ją pobrać ponownie - w przypadku POP np. usuwasz pliki Inbox, Inbox.msf i popstate.dat dla odpowiedniego konta, a przy IMAP-ie np. konfigurujesz od nowa konto pocztowe (po usunięciu istniejącego).
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter