Witam
Na początku zaznaczę, że przed napisaniem posta spędziłem kilka godzin na przeszukiwaniu wcześniejszych tematów i próbach samodzielnego rozwiązania problemu.
Usunąłem pocztę z serwera, ale ponieważ była synchronizowana przez IMAP, to zniknęła też z Thunderbirda.
Nie porządkowałem folderów, więc nie powinno byc problemu. Otworzyłem plik INBOX w notatniku plus, jest tam ponad 15000 wiadomości (prawie 600MB). Wszystkie mają status "X-Mozilla-Status: 0001", więc nie bardzo jest na co zmieniać.
Utworzyłem nowy folder w folderach lokalnych i skopiowałem plik INBOX zmieniająć mu nazwę na nazwę tego nowego folderu. Stało się coś dziwnego. Mianowicie odzyskałem tylko maile z 2015 roku, dokładnie do 1 grudnia 2015 roku (około 4000 wiadomości). Nie rozumiem, gdzie jest reszta, skoro widzę je w pliku INBOX.
Z góry dziękuję za pomoc.
Problem z odzyskaniem usuniętej poczty
Moderator: Pomocy?!
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Problem z odzyskaniem usuniętej poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
- Washi
- Posty: 1
- Z nami od: 28 listopada 2017, 10:56
Odp: Problem z odzyskaniem usuniętej poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
Wcięło mi odpowiedź, którą parę dni temu zacząłem pisać, więc tym razem w skrócie:
Spróbuj podzielić kopię pliku Inbox na mniejsze części - edytorem typu HxD, gVim, może Notepad++ - czymś, co obsłuży odpowiednio duże pliki.
A potem wgrywaj je do lokalnych folderów - tak jak to robiłeś wcześniej.
Każdy mail w pliku powinien zaczynać się od:
więc musisz dzielić pliki tuż przed taką linijką.
Jeśli któraś część nie będzie się chciała wgrać, to podziel ją jeszcze bardziej - i tak w kółko - aż namierzysz w którym miejscu (lub w gorszym przypadku: w których miejscach) jest coś co uniemożliwia poprawne wczytanie reszty maili.
Skoro operujesz na kopiach pliku (który oprócz oryginału w folderze ImapMail, mam nadzieję, że masz skopiowany jeszcze gdzieś na boku) - to spróbowałbym też skorzystać po prostu z opcji Naprawy folderu w jego właściwościach (i to nawet jeszcze przed wspomnianą wyżej zabawą w dzielenie).
Spróbuj podzielić kopię pliku Inbox na mniejsze części - edytorem typu HxD, gVim, może Notepad++ - czymś, co obsłuży odpowiednio duże pliki.
A potem wgrywaj je do lokalnych folderów - tak jak to robiłeś wcześniej.
Każdy mail w pliku powinien zaczynać się od:
- Kod: Zaznacz cały
From -
więc musisz dzielić pliki tuż przed taką linijką.
Jeśli któraś część nie będzie się chciała wgrać, to podziel ją jeszcze bardziej - i tak w kółko - aż namierzysz w którym miejscu (lub w gorszym przypadku: w których miejscach) jest coś co uniemożliwia poprawne wczytanie reszty maili.
Skoro operujesz na kopiach pliku (który oprócz oryginału w folderze ImapMail, mam nadzieję, że masz skopiowany jeszcze gdzieś na boku) - to spróbowałbym też skorzystać po prostu z opcji Naprawy folderu w jego właściwościach (i to nawet jeszcze przed wspomnianą wyżej zabawą w dzielenie).
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]