Witam, jaką komendą w about:config mogę wyłączyć ten dymek, który pojawił się od ostatniej aktualizacji Thunderbirda.
https://i.imgur.com/Aci46Az.png
dymek (od ostatniej aktualizacji)
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
dymek (od ostatniej aktualizacji)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:58.0) Gecko/20100101 Firefox/58.0
- haxorek123
- Posty: 2
- Z nami od: 12 grudnia 2017, 13:50
Odp: dymek (od ostatniej aktualizacji)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
Może trzeba wydłużyć czas oczekiwania - tylko nie wiem, czy pomoże zwiększenie (np. 2x) wartości ustawienia mailnews.tcptimeout
czy może trzeba dodać dla konkretnego serwera:
mail.server.server#serwera.timeout (= np. 500)
Aby ustalić #serwera (zwłaszcza, jeśli jest ich wiele) - przefiltruj ustawienia np. takim wyrażeniem regularnym (do wpisania w polu "Szukaj:"):
czy może trzeba dodać dla konkretnego serwera:
mail.server.server#serwera.timeout (= np. 500)
Aby ustalić #serwera (zwłaszcza, jeśli jest ich wiele) - przefiltruj ustawienia np. takim wyrażeniem regularnym (do wpisania w polu "Szukaj:"):
- Kod: Zaznacz cały
/mail\.server\.server.*\.(host)?name;/
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Odp: dymek (od ostatniej aktualizacji)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:58.0) Gecko/20100101 Firefox/58.0
klient poczty nie ma problemu z pobraniem wiadomości, po prostu od czasu do czasu jest timeout (program działa cały dzień), chciałbym tylko ten dymek wyłączyć
zmieniłem: mailnews.tcptimeout na 500, zrestartowałem, bez skutku, co kilka minut dostaje to paskudne powiadomienie, pracując przy komputerze można ześwirować widzą co chwile ten dymek, szukam w internecie jak to wyłączyć, ale bez skutku
zmieniłem: mailnews.tcptimeout na 500, zrestartowałem, bez skutku, co kilka minut dostaje to paskudne powiadomienie, pracując przy komputerze można ześwirować widzą co chwile ten dymek, szukam w internecie jak to wyłączyć, ale bez skutku
- haxorek123
- Posty: 2
- Z nami od: 12 grudnia 2017, 13:50
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]