MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

dymek (od ostatniej aktualizacji)

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

dymek (od ostatniej aktualizacji)

Postautor: haxorek123 » 12 grudnia 2017, 14:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:58.0) Gecko/20100101 Firefox/58.0

Witam, jaką komendą w about:config mogę wyłączyć ten dymek, który pojawił się od ostatniej aktualizacji Thunderbirda.

https://i.imgur.com/Aci46Az.png
haxorek123
 
Posty: 2
Z nami od: 12 grudnia 2017, 13:50

Odp: dymek (od ostatniej aktualizacji)

Postautor: Mirek » 12 grudnia 2017, 16:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Może trzeba wydłużyć czas oczekiwania - tylko nie wiem, czy pomoże zwiększenie (np. 2x) wartości ustawienia mailnews.tcptimeout
czy może trzeba dodać dla konkretnego serwera:
mail.server.server#serwera.timeout (= np. 500)
Aby ustalić #serwera (zwłaszcza, jeśli jest ich wiele) - przefiltruj ustawienia np. takim wyrażeniem regularnym (do wpisania w polu "Szukaj:"):
Kod: Zaznacz cały
/mail\.server\.server.*\.(host)?name;/
Mirek
Moderator
 
Posty: 2156
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: dymek (od ostatniej aktualizacji)

Postautor: haxorek123 » 12 grudnia 2017, 16:26

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:58.0) Gecko/20100101 Firefox/58.0

klient poczty nie ma problemu z pobraniem wiadomości, po prostu od czasu do czasu jest timeout (program działa cały dzień), chciałbym tylko ten dymek wyłączyć

zmieniłem: mailnews.tcptimeout na 500, zrestartowałem, bez skutku, co kilka minut dostaje to paskudne powiadomienie, pracując przy komputerze można ześwirować widzą co chwile ten dymek, szukam w internecie jak to wyłączyć, ale bez skutku
haxorek123
 
Posty: 2
Z nami od: 12 grudnia 2017, 13:50


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: