MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

crash przy dodawaniu załącznika

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

crash przy dodawaniu załącznika

Postautor: anorex » 03 stycznia 2018, 15:16

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Witam

Mam problem z TB, a mianowicie przy tworzeniu nowego maila i kliknięciu dodaj załącznik następuje crash TB.
Przeinstalowanie TB nie pomaga, utworzenie nowego profilu także nic.


Zmieniłem profilaktycznie zmienna mail.compose.attach.dir na domyślną nadal crash

Jakieś pomysły co sprawdzić lub zmienić ?
ktoś miał podobnie ? i wyszedł zwycięsko.
anorex
 
Posty: 3
Z nami od: 03 stycznia 2018, 15:10

Odp: crash przy dodawaniu załącznika

Postautor: dexter » 03 stycznia 2018, 15:29

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0

W Thunderbirdzie otwórz Informacje dla pomocy technicznej z menu Pomocy, następnie przejdź do sekcji "Zgłoszenia awarii" (Jeżeli nie widzisz żadnych raportów awarii, zainstaluj dodatek ViewAbout i uruchom ponownie Thunderbirda. Następnie kliknij Widok > ViewAbout > about:crashes.) i podaj tu kilka ostatnich linków do zgłoszeń awarii na https://crash-stats.mozilla.org.
dexter
Moderator
 
Posty: 7303
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: crash przy dodawaniu załącznika

Postautor: anorex » 04 stycznia 2018, 08:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

anorex
 
Posty: 3
Z nami od: 03 stycznia 2018, 15:10

Odp: crash przy dodawaniu załącznika

Postautor: dexter » 04 stycznia 2018, 09:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0

Awaria jest z pliku windowsowego dui70.dll. To chyba coś nie tak z tym plikiem.
dexter
Moderator
 
Posty: 7303
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: crash przy dodawaniu załącznika

Postautor: anorex » 04 stycznia 2018, 10:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

dziękuje za pomoc. Dało radę.

pomogło
cmd na prawach admina -> sfc /scannow
anorex
 
Posty: 3
Z nami od: 03 stycznia 2018, 15:10


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: