crash przy dodawaniu załącznika
Moderator: Pomocy?!
Posty: 5
• Strona 1 z 1
crash przy dodawaniu załącznika
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
Witam
Mam problem z TB, a mianowicie przy tworzeniu nowego maila i kliknięciu dodaj załącznik następuje crash TB.
Przeinstalowanie TB nie pomaga, utworzenie nowego profilu także nic.
Zmieniłem profilaktycznie zmienna mail.compose.attach.dir na domyślną nadal crash
Jakieś pomysły co sprawdzić lub zmienić ?
ktoś miał podobnie ? i wyszedł zwycięsko.
Mam problem z TB, a mianowicie przy tworzeniu nowego maila i kliknięciu dodaj załącznik następuje crash TB.
Przeinstalowanie TB nie pomaga, utworzenie nowego profilu także nic.
Zmieniłem profilaktycznie zmienna mail.compose.attach.dir na domyślną nadal crash
Jakieś pomysły co sprawdzić lub zmienić ?
ktoś miał podobnie ? i wyszedł zwycięsko.
- anorex
- Posty: 4
- Z nami od: 03 stycznia 2018, 15:10
Odp: crash przy dodawaniu załącznika
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0
W Thunderbirdzie otwórz Informacje dla pomocy technicznej z menu Pomocy, następnie przejdź do sekcji "Zgłoszenia awarii" (Jeżeli nie widzisz żadnych raportów awarii, zainstaluj dodatek ViewAbout i uruchom ponownie Thunderbirda. Następnie kliknij Widok > ViewAbout > about:crashes.) i podaj tu kilka ostatnich linków do zgłoszeń awarii na https://crash-stats.mozilla.org.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8319
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: crash przy dodawaniu załącznika
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
- anorex
- Posty: 4
- Z nami od: 03 stycznia 2018, 15:10
Odp: crash przy dodawaniu załącznika
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0
Awaria jest z pliku windowsowego dui70.dll. To chyba coś nie tak z tym plikiem.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8319
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: crash przy dodawaniu załącznika
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
dziękuje za pomoc. Dało radę.
pomogło
cmd na prawach admina -> sfc /scannow
pomogło
cmd na prawach admina -> sfc /scannow
- anorex
- Posty: 4
- Z nami od: 03 stycznia 2018, 15:10
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter