Witam,
Program Thunderbird jest zainstalowany na nowo kupionym dysku SSD. Przez 2 dni nei było problemów. Na trzeci dzień już pojawił się problem, polega na tym, że ThunderBird zawiesza się przy pisaniu wiadomości. nie nadaje się do użytku.
Co było próbowane:
- wyłączenie indeksowania
- odinstalowanie i zainstalowanie ponowne oprogramowania thunderbird
- odinstalowanie i zainstalowanie starszych wersji
- usunięcie antywirusa
- wyłączenie Windows Search (w services.msc)
- wyłączenie Windows Update
Wcześniej na dysku HDD poczta bez problemu działała. Backup poczty waży jakieś ~25Gb.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Thunderbird zawiesza się
Moderator: Pomocy?!
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Thunderbird zawiesza się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.84 Safari/537.36
- domino_ddz
- Posty: 1
- Z nami od: 08 stycznia 2018, 08:41
Odp: Thunderbird zawiesza się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
A w jaki sposób konfigurowałeś pocztę w Tb na nowym dysku? Od nowa czy z backupu?
Jeśli przenosiłeś pocztę (wgrywałeś pliki z backupu), to może usuń na początek wszystkie pliki *.msf w katalogach: Mail i ImapMail (przy wyłączonym Tb). Po ponownym uruchomieniu zostaną odtworzone.
Korzystasz z POP czy IMAP?
Jeśli przenosiłeś pocztę (wgrywałeś pliki z backupu), to może usuń na początek wszystkie pliki *.msf w katalogach: Mail i ImapMail (przy wyłączonym Tb). Po ponownym uruchomieniu zostaną odtworzone.
Korzystasz z POP czy IMAP?
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter