MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Błąd w kalendarzu.

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Błąd w kalendarzu.

Postautor: k.radoch » 17 stycznia 2018, 08:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Witam,

Problem jaki mam jest następujący, podczas edytowania jakiegoś wcześniej zgłoszenia pojawi mi się taki błąd
https://zapodaj.net/25527c8626920.jpg.html

Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?

https://zapodaj.net/fbd89b8c7fc6a.jpg.html
k.radoch
 
Posty: 5
Z nami od: 17 stycznia 2018, 07:53

Odp: Błąd w kalendarzu.

Postautor: dexter » 17 stycznia 2018, 13:13

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0

A kalendarz jest skonfigurowany w trybie odczytu czy zapisu?

https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywa ... zem-google
dexter
Moderator
 
Posty: 7266
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Błąd w kalendarzu.

Postautor: k.radoch » 18 stycznia 2018, 12:33

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

dexter pisze:A kalendarz jest skonfigurowany w trybie odczytu czy zapisu?

https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywa ... zem-google


Może głupie pytanie ale jak to sprawdzić?
k.radoch
 
Posty: 5
Z nami od: 17 stycznia 2018, 07:53

Odp: Błąd w kalendarzu.

Postautor: dexter » 18 stycznia 2018, 12:40

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0

Spróbuj wyedytować jakieś zgłoszenie. Jeżeli pojawi się błąd, to jest w trybie do odczytu.

1. Czy wcześniej działał zapis?
2. Czy podłączyłeś kalendarz za pomocą dodatku Provider for Google Calendar?
dexter
Moderator
 
Posty: 7266
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Błąd w kalendarzu.

Postautor: k.radoch » 19 stycznia 2018, 10:27

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

dexter pisze:Spróbuj wyedytować jakieś zgłoszenie. Jeżeli pojawi się błąd, to jest w trybie do odczytu.

1. Czy wcześniej działał zapis?
2. Czy podłączyłeś kalendarz za pomocą dodatku Provider for Google Calendar?


Tak błąd się dalej pojawia.

1. Tak działało
2. W Thunderbird jest dodany tylko dodatek lightning-4.7.7-sm+tb-windows.xpi
k.radoch
 
Posty: 5
Z nami od: 17 stycznia 2018, 07:53

Odp: Błąd w kalendarzu.

Postautor: k.radoch » 25 stycznia 2018, 15:11

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:58.0) Gecko/20100101 Firefox/58.0

UP
k.radoch
 
Posty: 5
Z nami od: 17 stycznia 2018, 07:53

Odp: Błąd w kalendarzu.

Postautor: bitcohen » 14 lutego 2018, 17:44

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36

Cześć, pomóż mi, proszę
Tworzę sobie kalendarz, który znajduje się na dropboxie i bardzo często mam problem z synchronizacją.
Problem pojawia się gdy tworze nowe wydarzenie. W momencie gdy je utworzę, wyskakuje błąd synchronizacji w kalendarzu. Musze importować plik na nowo po czym wprowadzać wydarzenie od nowa. Mam takich kalendarzy kilka i gdy chce coś dodać w kilku po kolei, pojawia się błąd synchronizacji. Jest to strasznie irytujące, bo muszę każdy kalendarz z osobna importować od nowa, co zajmuje sporo czasu, a nie zawsze to pomaga przez co muszę importować kalendarze po kilka razy...

W jaki sposób rozwiązać ten problem?
bitcohen
 
Posty: 1
Z nami od: 14 lutego 2018, 17:03


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: beata072, Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: