Błąd w kalendarzu.
Moderator: Pomocy?!
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Błąd w kalendarzu.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
Witam,
Problem jaki mam jest następujący, podczas edytowania jakiegoś wcześniej zgłoszenia pojawi mi się taki błąd
https://zapodaj.net/25527c8626920.jpg.html
Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?
https://zapodaj.net/fbd89b8c7fc6a.jpg.html
Problem jaki mam jest następujący, podczas edytowania jakiegoś wcześniej zgłoszenia pojawi mi się taki błąd
https://zapodaj.net/25527c8626920.jpg.html
Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?
https://zapodaj.net/fbd89b8c7fc6a.jpg.html
- k.radoch
- Posty: 8
- Z nami od: 17 stycznia 2018, 07:53
Odp: Błąd w kalendarzu.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0
A kalendarz jest skonfigurowany w trybie odczytu czy zapisu?
https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywa ... zem-google
https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywa ... zem-google
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Błąd w kalendarzu.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
dexter pisze:A kalendarz jest skonfigurowany w trybie odczytu czy zapisu?
https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywa ... zem-google
Może głupie pytanie ale jak to sprawdzić?
- k.radoch
- Posty: 8
- Z nami od: 17 stycznia 2018, 07:53
Odp: Błąd w kalendarzu.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0
Spróbuj wyedytować jakieś zgłoszenie. Jeżeli pojawi się błąd, to jest w trybie do odczytu.
1. Czy wcześniej działał zapis?
2. Czy podłączyłeś kalendarz za pomocą dodatku Provider for Google Calendar?
1. Czy wcześniej działał zapis?
2. Czy podłączyłeś kalendarz za pomocą dodatku Provider for Google Calendar?
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Błąd w kalendarzu.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
dexter pisze:Spróbuj wyedytować jakieś zgłoszenie. Jeżeli pojawi się błąd, to jest w trybie do odczytu.
1. Czy wcześniej działał zapis?
2. Czy podłączyłeś kalendarz za pomocą dodatku Provider for Google Calendar?
Tak błąd się dalej pojawia.
1. Tak działało
2. W Thunderbird jest dodany tylko dodatek lightning-4.7.7-sm+tb-windows.xpi
- k.radoch
- Posty: 8
- Z nami od: 17 stycznia 2018, 07:53
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]