MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Zamiast nowej poczty dochodzi zduplikowany wielokrotnie mail

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Zamiast nowej poczty dochodzi zduplikowany wielokrotnie mail

Postautor: maris » 24 marca 2018, 12:20

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Cześć,

Zwracam się z wielką prośbą o pomoc w nierównej walce z tym pocztowym ustrojstwem. Problem u mnie wygląda dokładnie tak, jak tu:
viewtopic.php?f=16&t=48257

Szukałam, googlałam, ale nie znalazłam podobnego problemu wraz z rozwiązaniem - być może szukam po złych słowach-kluczach, ale po prawdzie nawet nie wiem, jak to dobrze opisać.

Dzieje się dokładnie to, co opisane w zalinkowanym wątku - dochodzi mi na skrzynkę zamiast nowych maili - ciągle jeden i ten sam, sprzed 3 dni. Wygląda to tak, że jest na webmailu widzę 7 nowych maili, to TB ściąga mi właśnie 7 nowych wiadomości, a każda identyczna, z 21go marca. Przy czym podczas ściagania widać, jakby ściągał pierwszą z dwustu iluś (i te dwieście wydaje mi się prawdopodobną liczbą maili, które powinny przyjść od momentu awarii, ale nie przyszły, zastąpione przez ten jeden zduplikowany.

Innymi słowy: jest 1 nowa wiadomość, po kliknięciu "pobierz" w TB mam komunikat o pobieraniu wiadomości 1 z 213, ale ściąga tylko jedną, nie dwieście trzynaście. Widać to na zrzucie poniżej:
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5B2C9813

Może to istotny detal w tym kontekście, a może nie, ale nadawcą jest jak widać Kraków Miastem Rowerów, nie wiem czemu, podczas gdy w rzeczywistości jest nim moja koleżanka, czyli jakieś tam Imię Nazwisko.

Próbowałam wykonać kroki ze Standardowej Diagnostyki, ale doszłam do punktu 4 i stanęłam, bo przyrzekam na niedzielną szarlotkę - u mnie nie ma nigdzie żadnego pliku XUL.mfl - szukałam na wszystkie sposoby...

Plik localstore.rdf jest, ale nie chciałam przechodzić dalej w instrukcji, jeśli nie mogę poprzedniego kroku wykonać... A może powinnam?

Każda pomoc bardziej ogarniętych niż ja (co jest raczej łatwe, bo mój poziom w tym temacie jest żaden) będzie na wagę złota, bo mnie od samego szukania tego pliku już się przegrzała ta jedyna komórka mózgowa, którą mam, a która przywykła raczej do beztroskiego dyndania na żyłce łączącej uszy, a nie do tak ciężkiej pracy ;)

Helpunku! :)
maris
 
Posty: 1
Z nami od: 24 marca 2018, 12:03

Odp: Zamiast nowej poczty dochodzi zduplikowany wielokrotnie

Postautor: krystian3w » 24 marca 2018, 14:19

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0

¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Zamiast nowej poczty dochodzi zduplikowany wielokrotnie

Postautor: Mirek » 29 kwietnia 2018, 17:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0

Trochę późno na odpowiedź - ale mi kiedyś pomogło usunięcie takiej wiadomości z serwera (przez webmaila, po uprzednim jej skopiowaniu/zapisaniu). Usunięcie tej ciągle pobieranej albo następnej - już nie pamiętam. Jeśli to nie wystarczy, to pewnie należy skontaktować się z administratorem serwera. Ewentualnie można jeszcze sprawdzić np. w Thunderbirdzie Portable - czy po skonfigurowaniu tam konta problem też występuje.
Mirek
Moderator
 
Posty: 2156
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: