Cześć, używam Thunderbirda od... nie pamiętam od kiedy. Nauczyłem filtr antyspamowy zasad i działa świetnie, tylko jest jeden problem... nie działa domyślnie/automatycznie, a dopiero po wybraniu polecenia "sprawdź niechciane wiadomości w bieżącym folderze".
Owszem, gdy już raz uruchomię sprawdzanie to kolejne wiadomości są na bieżąco oznaczane jako spam, ale gdy wyłączę Thunderbirda to po ponownym uruchomieniu widzę w skrzynce wszystkie śmieci, jakie wpadły gdy klient był wyłączony i trzeba ręcznie uruchomić sprawdzanie poleceniem z menu.
Czy tak ma być, czy to tylko u mnie?
Antyspam - czy filtr nie powinien działać samoczynnie?
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Antyspam - czy filtr nie powinien działać samoczynnie?
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/81.0.4044.138 Safari/537.36 OPR/68.0.3618.173
- flojd
- Posty: 5
- Z nami od: 17 stycznia 2015, 13:05
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]