MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Antyspam - czy filtr nie powinien działać samoczynnie?

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Antyspam - czy filtr nie powinien działać samoczynnie?

Postautor: flojd » 23 czerwca 2020, 09:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/81.0.4044.138 Safari/537.36 OPR/68.0.3618.173

Cześć, używam Thunderbirda od... nie pamiętam od kiedy. ;) Nauczyłem filtr antyspamowy zasad i działa świetnie, tylko jest jeden problem... nie działa domyślnie/automatycznie, a dopiero po wybraniu polecenia "sprawdź niechciane wiadomości w bieżącym folderze".
Owszem, gdy już raz uruchomię sprawdzanie to kolejne wiadomości są na bieżąco oznaczane jako spam, ale gdy wyłączę Thunderbirda to po ponownym uruchomieniu widzę w skrzynce wszystkie śmieci, jakie wpadły gdy klient był wyłączony i trzeba ręcznie uruchomić sprawdzanie poleceniem z menu.

Czy tak ma być, czy to tylko u mnie?
flojd
 
Posty: 5
Z nami od: 17 stycznia 2015, 13:05

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: