MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

win10/nie działa PPM->wyślij do->adresat poczty/TH domyślny

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

win10/nie działa PPM->wyślij do->adresat poczty/TH domyślny

Postautor: empire13 » 30 stycznia 2024, 13:19

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/121.0.0.0 Safari/537.36

Niedawno zmieniłem system operacyjny z windowsa 8.1 na windowsa 10.
Zainstalowałem Thunderbirda. Aktualnie mam wersję 115.7.0 (32 bity). Przez chwilę miałem inną ale musiałem zmienić gdyż wcześniej zainstalowana nie widziała zarchiwizowanej poczty (możliwe, że coś źle robiłem).
Często korzystam z wysyłania mailem załącznika przez PPM->wyślij do->adresat poczty.
Na W10 to u mnie nie działa. Pojawia się komunikat: "Brak domyślnego klienta poczty lub bieżący klient poczty nie może spełnić żądania obsługi wiadomości. Uruchom program Microsoft Outlook i ustaw go jako domyślnego klienta poczty."
W aplikacjach domyślnych do obsługi poczty przypisany jest Thunderbird.
Co zrobić aby przez PPM można było wysyłać maile. Thunderbird ma być jedynym programem pocztowym.
empire13
 
Posty: 4
Z nami od: 29 kwietnia 2020, 09:09

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: