weryfikacja ustawień
Moderator: Pomocy?!
Posty: 5
• Strona 1 z 1
weryfikacja ustawień
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:122.0) Gecko/20100101 Firefox/122.0
Thunderbird aktualny, win10
Poczta WP
Temat pewnie prosty, ale ja nie używam Thunderbirda a całkiem mnie to przerasta (a jak widać kopia nie uchroniła przed utratą maili). Czy byłby ktoś tak uprzejmy, żeby mi pomóc i przeprowadzić mnie przez to?
Ktoś mnie prosił o przeniesienie Thunderbird na drugi komputer (zrobiłem przenosząc folder Thunderbird z Roaming wg instrukcji). Spowodowało to usunięcie wiadomości w folderze "wysłane". Nie ma ich także na poczcie www. Jeżeli wyślę z Thunderbird mail, to będzie w folderze Thunderbird "wysłane", chyba że znowu wykonam kopię i przeniosę profil (wtedy maile od kilku miesięcy wstecz znikną), ale nie ma go na poczcie www. Jeżeli wyślę ze skrzynki www to nie będzie go na Thunderbird.
Sądzę, że wynika to z błędów ustawień w Thunderbird.
W związku z tym prosiłbym o podpowiedź co należy ustawić aby maile wysłane zapisywały się poprawnie w Thunderbird i www. Boję się już sam eksperymentować, aby nie stracić kolejnych maili. Chcę uzyskać efekt taki, że maile są i w Thunderbird i na www. Nic się samo nie kasuje. No prosta, zwyczajna konfiguracja
Aktualne ustawienia (nie działa wklejanie miniatur na forum):
https://drive.google.com/file/d/1BuztND3lduNhR0Gri8SYgym8luTncTvM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/15ovdmgSAGkk5nf265p2VG17n6u-Zz74r/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1azsCbijjFlm_qtvNZNIC4P4FIMakjSrp/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1jk0mw1V9_xpo3SGUjT5_huIqVwdSZ3M_/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1StCxeeoosGfEj_t009gGNp8PxR3tglWq/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1m1tHPRPTbHasI8z0TyAG3i6ZrX6ws_Ac/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1vlycPJkpjkyKeO5UtRLpmCQcP5h9AePo/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YH0FU_5qqS4jc4T1F-qoLUCwUgq8NCva/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1VNvG10ROTG4SLdUP7h1ml92pUW64Brkz/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1lpMnpxbmRN_0v0C2ZAOmG4SQ2A_Aqv8g/view?usp=sharing
Poczta WP
Temat pewnie prosty, ale ja nie używam Thunderbirda a całkiem mnie to przerasta (a jak widać kopia nie uchroniła przed utratą maili). Czy byłby ktoś tak uprzejmy, żeby mi pomóc i przeprowadzić mnie przez to?
Ktoś mnie prosił o przeniesienie Thunderbird na drugi komputer (zrobiłem przenosząc folder Thunderbird z Roaming wg instrukcji). Spowodowało to usunięcie wiadomości w folderze "wysłane". Nie ma ich także na poczcie www. Jeżeli wyślę z Thunderbird mail, to będzie w folderze Thunderbird "wysłane", chyba że znowu wykonam kopię i przeniosę profil (wtedy maile od kilku miesięcy wstecz znikną), ale nie ma go na poczcie www. Jeżeli wyślę ze skrzynki www to nie będzie go na Thunderbird.
Sądzę, że wynika to z błędów ustawień w Thunderbird.
W związku z tym prosiłbym o podpowiedź co należy ustawić aby maile wysłane zapisywały się poprawnie w Thunderbird i www. Boję się już sam eksperymentować, aby nie stracić kolejnych maili. Chcę uzyskać efekt taki, że maile są i w Thunderbird i na www. Nic się samo nie kasuje. No prosta, zwyczajna konfiguracja
Aktualne ustawienia (nie działa wklejanie miniatur na forum):
https://drive.google.com/file/d/1BuztND3lduNhR0Gri8SYgym8luTncTvM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/15ovdmgSAGkk5nf265p2VG17n6u-Zz74r/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1azsCbijjFlm_qtvNZNIC4P4FIMakjSrp/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1jk0mw1V9_xpo3SGUjT5_huIqVwdSZ3M_/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1StCxeeoosGfEj_t009gGNp8PxR3tglWq/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1m1tHPRPTbHasI8z0TyAG3i6ZrX6ws_Ac/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1vlycPJkpjkyKeO5UtRLpmCQcP5h9AePo/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YH0FU_5qqS4jc4T1F-qoLUCwUgq8NCva/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1VNvG10ROTG4SLdUP7h1ml92pUW64Brkz/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1lpMnpxbmRN_0v0C2ZAOmG4SQ2A_Aqv8g/view?usp=sharing
- Innotre
- Posty: 3
- Z nami od: 21 lutego 2024, 10:04
Odp: weryfikacja ustawień
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 13; Mobile; rv:122.0) Gecko/122.0 Firefox/122.0
Może trzeba przejść na IMAP? Jak jesteś 99,9% online (awarie internetu prawie nigdy i poniżej 60 minut).
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1929
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: weryfikacja ustawień
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:122.0) Gecko/20100101 Firefox/122.0
krystian3w pisze:Może trzeba przejść na IMAP? Jak jesteś 99,9% online (awarie internetu prawie nigdy i poniżej 60 minut).
No jeżeli to pomoże to super
- Innotre
- Posty: 3
- Z nami od: 21 lutego 2024, 10:04
Odp: weryfikacja ustawień
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:123.0) Gecko/20100101 Firefox/123.0
Tylko wciąż nie wiem jak to zrobić, aby maile były bezpieczne.
- Innotre
- Posty: 3
- Z nami od: 21 lutego 2024, 10:04
Odp: weryfikacja ustawień
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:123.0) Gecko/20100101 Firefox/123.0
Być może trzeba by zrobić eksport poza katalog profilu https://addons.thunderbird.net/pl/thund ... ttools-ng/.
Z ostatecznych opcji, być może naprawa indeksu katalogu, gdzie znikają je przywróci do widoczności - https://pliki.wiki/blog/jak-naprawic-fo ... underbird/ jedynie nie kasuj plików msf jak są też przy POP3 na razie. Duże katalogi mogą być naprawiane w "ślimaczym" tempie.
Z ostatecznych opcji, być może naprawa indeksu katalogu, gdzie znikają je przywróci do widoczności - https://pliki.wiki/blog/jak-naprawic-fo ... underbird/ jedynie nie kasuj plików msf jak są też przy POP3 na razie. Duże katalogi mogą być naprawiane w "ślimaczym" tempie.
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1929
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]