MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Firefox, uBlock Origin: nie widzę komentarzy

Dodatki rozszerzające funkcjonalność i schematy wyglądu Mozilli Firefox

Moderator: Pomocy?!

Firefox, uBlock Origin: nie widzę komentarzy

Postautor: portaliusz » 19 stycznia 2018, 19:45

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Witam!
Mam problem na kilku portalach. Mianowicie nie widzę komentarzy pod artykułami. Jakie ustawienia w Firefox i uBlock Origin są odpowiedzialne za ich blokowanie?
portaliusz
 
Posty: 33
Z nami od: 10 września 2014, 16:58

Odp: Firefox, uBlock Origin: nie widzę komentarzy

Postautor: Ravizz » 19 stycznia 2018, 20:26

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

W uBlocku w zakładce "Zewnętrzne filtry" masz aktywne niektóre listy filtrów (ptaszek przy nich), w przypadku gdy coś jest błędnie blokowane na jakiś stronach, metoda znalezienia problemu polega na zlokalizowaniu listy (a następnie filtra), który ukrywa dany element (komentarze), żeby znaleźć, która to lista powoduje problem i blokuje komentarze, trzeba odptaszkowywać te listy jedna po drugiej i po każdym odptaszkowaniu wcisnąć "Zastosuj zmiany" a potem wejść na/odświeżyć stronę w przeglądarce i zobaczyć czy komentarze wróciły. Gdy znajdziesz już listę, która jest winowajcą podaj tu nazwę tej listy oraz adresy stron na których ta lista blokowała komentarze, wtedy znajdę filtr, który zawinił i napiszę ci jak go wyłączyć.
Ravizz
 
Posty: 18
Z nami od: 19 stycznia 2018, 18:35

Odp: Firefox, uBlock Origin: nie widzę komentarzy

Postautor: portaliusz » 19 stycznia 2018, 22:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Jeśli wyłączam uBlocka na poszczególnych stronach, lub całkowicie w rozszerzeniach też nie widzę komentarzy. Sądzę więc, że wyłączanie poszczególnych filtrów nic nie pomoże. Może w about:config coś namieszałem?

Edit: uruchomienie Firefoxa bez dodatków w trybie awaryjnym powoduje poprawne wyświetlanie.
portaliusz
 
Posty: 33
Z nami od: 10 września 2014, 16:58

Odp: Firefox, uBlock Origin: nie widzę komentarzy

Postautor: portaliusz » 19 stycznia 2018, 23:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Znalazłem rozwiązanie mojego problemu. W opcjach Firefoxa -> "prywatność i bezpieczeństwo" -> "ochrona przed śledzeniem" miałem zaznaczoną opcję "zawsze". Po zmianie na "w oknach prywatnych" wszystko jest w porządku. Przypomniałem sobie, że kiedyś to zmieniałem.
Pozdrawiam
portaliusz
 
Posty: 33
Z nami od: 10 września 2014, 16:58

Odp: Firefox, uBlock Origin: nie widzę komentarzy

Postautor: Ravizz » 20 stycznia 2018, 09:00

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Cieszę się, że się wyjaśniło i że potrafisz zostawić feedback, czyli jaka była przyczyna i jak rozwiązałeś problem.
Ravizz
 
Posty: 18
Z nami od: 19 stycznia 2018, 18:35

Odp: Firefox, uBlock Origin: nie widzę komentarzy

Postautor: krystian3w » 21 stycznia 2018, 17:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:58.0) Gecko/20100101 Firefox/58.0

Może trzeba przestawić listę z zaawansowanej na prostą i też problem zniknie bez wyłączania tej funkcji / podmiany na Disconnect.
Ostatnio zmieniony 21 stycznia 2018, 18:07 przez krystian3w, łącznie zmieniany 1 raz
krystian3w
 
Posty: 307
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Firefox, uBlock Origin: nie widzę komentarzy

Postautor: dexter » 21 stycznia 2018, 17:55

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Masz rację. Blokowanie wtyczek Facebooka/Disqs jest tylko w zaawansowanej.
dexter
Moderator
 
Posty: 7369
Z nami od: 02 października 2004, 21:30


Wróć do Rozszerzenia dla Firefoksa

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: